Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Threaded View
-
20-03-11, 22:15 #13
Sv: Vinterdosering af Thyroid
Og så omvendt!! For et par uger siden begyndte jeg føle mig "hyper". Meget ubehageligt og MEGET uvant. Jeg har aldrig, aldrig og atter a-l-d-r-i-g reagareret, selv på høje medicindoser med hyper-symptomer... men min REST-skjoldbruskkirtel allerede længe har udsendt signaler på at den er i live igen og nu er vi i midten af årets "forårs-break" og det som sker er, at efter ca. 14 "hyper-dage" har jeg reduceret dagsdose af Thyroid til... hold fast (!) 1 grain (60 mg).
Så lav dosering har jeg ikke været på siden 1978 hvor jeg startede direkte på 100 mcg Eltroxin!! Men jeg har det nu lige så fint, som før på 3½ grain. Miraklernes tid er øjensynlig ikke forbi og der er ikke anden forklaring (foruden at det er forår og sæson for nedjustering af medicinen) end at Thyroid har på lidt over 4 år "repareret" resterne af min kirtel som nu fungerer som om den aldrig har været død (efter radiojod i 1978) før. Allerede sidste år har et tilfældig (egentlig mammografi) UL af restkirtlen vist raskt væv, til stor chok og forundring hos den undersøgende læge.
Så er her nogen der de sidste få uger har mærket en uforklarlig "uorden" i hormonerne - kan årsagen være, at årstiden nu skifter igen, og med den reduceres kroppens behov for hormoner, også dem fra tabletter.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat

Bokmerker