Viser søkeresultater 1 til 10 av 62
Threaded View
-
01-11-07, 19:35 #38
Hej igen...
Jeg bliver helt nysgerrig for at høre mere om dig...hvor gammel du er, hvor i landet du befinder dig...
Jeg er jo 29 år, og er fra sydsjælland,og alt dette startede da jeg var 14 år, og begyndt at blive meget nervøs i skolen...fik simpelthen angstanfald. Viste med det samme hvad det var, da jeg altid har været en stille nervøs pige. Senere blev det være og være, men værst var det da jeg ventede vores ældste dreng i 2001. Næsten fr først dag i grav. fik jeg det meget værre, og det endte med at jeg næsten ikke turde gå ud og handle. Efter fødslen fik jeg en ordentlig efter fødselsreaktion og jeg blev rigtig deprimeret, men efter flere læge besøg tog han mig seriøst og gav mig anti-dep...tænk der viste mit TSH sig til 9,9, og han giver mig anti-dep. Det hjalp og jeg forsatte...I 2004 blev jeg gravid med vores yngste,og der havde jeg det også meget skidt i grav trods anti-dep...overvejede faktisk at få det fjernet, men ønskede jo også et barn mere. Det gik og senere i graviditeten fik jeg det bedre, og efter fødslen havde jeg de bedste mdr i mit liv. I sep 2006 fik jeg en hormonspiral, og 14 dage efter fik jeg et voldsomt angst-anfald og sad bare og græd...på arbejdet
Fik skiftet anti-dep, men det har bare ikke virket rigtigt. Fik i sep 2007 fjernet spiralen og fik det lidt bedre...men stadig ikke tilfreds. På jobbet er der en der lider af forhøjet stofskifte, og jeg lod mærke til at nogle af hende symptomer lød som mine. Derfor fik jeg taget prøver for det sammen, som så har gjort at jeg forhåbentlig har fundet en forklaring på de ting jeg slåes med.
Håber jo som sagt at det er det, -tænk jeg kan bedre acceptere en fysisk sygdom end psykisk.
Men samtidig bliver jeg også lidt bange for at alt dette er bare for at finde en forklaring,- og at det slet ikke er det. Føler jo at min læge ikke tager det seriøst, og han virkede ret irreteret på mig tilsidst, som om jeg er en hypokonder og bare prøver at lede min angst tilstand hen på en forklarlig årsag..forstår du??
Nå, det blev en lidt længere forklaring.
mvh
Lykke
Lignende tråder
-
Disease Mongering eller Klunseri i Sygdom
Av Anisa i forumet MedisinalindustriSvar: 9Siste melding: 10-04-12, 17:30 -
Thyreoidea-sygdom og psykisk helbred
Av Anisa i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 11Siste melding: 04-07-11, 10:45 -
Hypothyreose eller binyrene?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 14-11-09, 14:13 -
Hypothyreose og hjerte sygdom
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 0Siste melding: 23-03-09, 14:38

Svar med sitat
Bokmerker