Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
    Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    LIER
    Meldinger
    38

Standard Mitt stoffskifte var lavt...og prøvene var 2 år gamle

å så glad jeg ble nå når fant denne siden ved en tilfeldighet, måtte melde meg rett inn!!!
    skal bli fint å bli bedre kjent med andre som har det som meg....jeg opplever så ofte og ikke bli forstått!! er sikker på at felles skjenbne er felles trøst. og en vei til selvinnsikt ikke minst
    jeg har slitt med formen min de siste 9-10 åra, betennelser avløste hverandre og jeg ble mer og mer passiv for å spare på kreftene for å klare jobbben. til slutt fikk jeg en alvorlig blodforgifting for ett år siden, samme dag hadde jeg fått informasjon at min lege ikke hadde sett at mitt stoffskifte var lavt...og prøvene var 2 år gamle. jeg byttet lege og har blitt svært godt ivaretatt det siste året der. formen går av og på nå, jeg tar b12 sprøyter, masse vitamin tilskudd, levaxin og lio.
    vært sykemeldt siden nov i fjor
    jeg lurer på om det er mange av dere andre med lavt stoffskifte som også har utviklet vitiligo???
    jeg er 38 år, har to tenåringsdøttre, er gift og utdannet pedagog.
    nå gleder jeg meg til å lese mer om hva dere har skrevet på sidene her, vi snakkes folkens!!!!
    førjulsklem fra en ny venn;O)

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Velkommen skal du være!

Førjulsklem til deg også.

Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    LIER
    Meldinger
    38

Standard

Hei:O)
    og tusen takk for hilsen, det blir fint å utveksle erfaringer med hverandre og hente tips til ting man kan gjøre selv for å få en bedre hverdag, det nytter ikke å sitte hjemme å dingle med hodet i hverfall!! når formen er ok er det viktig å LEVE!!!! sammen er vi dynamitt jenter!!!
    jeg er overbevist om at positive tanker gjør alt bedre. SKAL AKKURAT I GANG Ã… LESE "HEMMELIGHETEN" AV RHONDA BYRNE, den har vært besteselger i 6 måneder i usa- det må være noe lurt å lese i den boka!!!
    ellers holder jeg humøret oppe med å strikke ladder( tøfler som toves i vaskemaskinen, )blir gode å varme til kalde føtter...og det har vi nok av vi med lavt stoffskifte!!! hold dere varme folkens!!!!
    da jeg ble sykemeldt fikk vi oss en valp, jeg må bare si at han er min beste medisin!! alle som kan ha en hund skulle fått en på blå resept når livet blir vanskelig, det er virkelig et positiv element i livet. jeg kunne ikke levd uten han nå!!! ( en katt gjør sikket samme nytte da..)
    ha en god dag alle sammen, ei uke igen til jul i dag!!
    husk at til jul
    er det ikke vinduene som skal skinne,
    men alle små barneøyne

Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    LIER
    Meldinger
    38

Standard

hei, :P
    nettopp fått prøvesvar fra legen og ultralyd. tsh har gått ned fra 956 til 798, så det går rett vei, om en sakte da...tålmodighet er en dyd!! og ultralyden viser betent thyroid og lymeknuter.
    det kjenner jeg godt, kroppen har ikke mye å gå på. men jeg holder hodet over vann og gjør det best av dagan, da!!
    hilser til dere alle!!

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Nihundrenoe og legen overså det?

nora

Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    LIER
    Meldinger
    38

Standard reaksjon på levaxin og liothyronin under menstruajon...??+

er det noen andre her som også merker en annen reaksjon på medisinene under mens..?
    jeg føler meg overdosert og rar i hodet, svimmel og skjelven, gallopp-puls og søvnproblemer!! det står ikke noe om det på esken, men det er jo masse hormoner i sving da så det er kanskje en naturlig reaksjon!!?? eller hva???
    bare lurer på om det er fler som merker det???
    jeg halverte dosen under mens sist og nå øker jeg igjen, men kan jo ikke holde på sånn hver måned....det blir ustabil medisinering..
    skal be legen om armour til uken, håper kroppen tar opp den bedre.....
    hilsen snoopy

Lignende tråder

1. Svar: 16
    Siste melding: 25-06-14, 15:44
  2. Depresjon eller er det stoffskifte mitt?
    Av Qa i forumet Lavt stoffskifte i grenseland
    Svar: 109
    Siste melding: 29-11-11, 01:35
  3. Svar: 27
    Siste melding: 07-10-10, 21:15
  4. Jeg fikk påvist lavt stoffskifte etter at jeg fikk mitt første barn
    Av Line i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 38
    Siste melding: 09-04-07, 22:40
  5. Svar: 18
    Siste melding: 24-05-06, 18:53

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn