Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
16-12-07, 18:42 #1
Mitt stoffskifte var lavt...og prøvene var 2 år gamle
å så glad jeg ble nå når fant denne siden ved en tilfeldighet, måtte melde meg rett inn!!!
skal bli fint å bli bedre kjent med andre som har det som meg....jeg opplever så ofte og ikke bli forstått!! er sikker på at felles skjenbne er felles trøst. og en vei til selvinnsikt ikke minst
jeg har slitt med formen min de siste 9-10 åra, betennelser avløste hverandre og jeg ble mer og mer passiv for å spare på kreftene for å klare jobbben. til slutt fikk jeg en alvorlig blodforgifting for ett år siden, samme dag hadde jeg fått informasjon at min lege ikke hadde sett at mitt stoffskifte var lavt...og prøvene var 2 år gamle. jeg byttet lege og har blitt svært godt ivaretatt det siste året der. formen går av og på nå, jeg tar b12 sprøyter, masse vitamin tilskudd, levaxin og lio.
vært sykemeldt siden nov i fjor
jeg lurer på om det er mange av dere andre med lavt stoffskifte som også har utviklet vitiligo???
jeg er 38 år, har to tenåringsdøttre, er gift og utdannet pedagog.
nå gleder jeg meg til å lese mer om hva dere har skrevet på sidene her, vi snakkes folkens!!!!
førjulsklem fra en ny venn;O)
Lignende tråder
-
Kan jeg ha lavt stoffskifte problemer om prøvene mine er helt fine?
Av Lucky i forumet DagbokerSvar: 16Siste melding: 25-06-14, 15:44 -
Depresjon eller er det stoffskifte mitt?
Av Qa i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 109Siste melding: 29-11-11, 01:35 -
Kan jeg ha hatt el har lavt stoffskifte selv om det ikke synes godt på prøvene?
Av Aina i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 27Siste melding: 07-10-10, 21:15 -
Jeg fikk påvist lavt stoffskifte etter at jeg fikk mitt første barn
Av Line i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 38Siste melding: 09-04-07, 22:40 -
Hvor mye skal prøvene ligge på for at stoffskifte er ok??
Av linnmathea i forumet BlodprøverSvar: 18Siste melding: 24-05-06, 18:53

Svar med sitat
Bokmerker