Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Tråd: nyoppdaget kreft
Hybrid View
-
17-06-08, 17:41 #1
Hei
Jeg skal til dr Halse på fredag så det blir spennede. Jeg har vært hos han en gang og har fått han anbefalt, så får vi se. Finner fortsatt ikke helt formen. Uansett så har jeg i dag fått vite at jeg har alt for høyt stoffskifte og at jeg skal trappe ned på levaxin. Håper formen snart kommer seg, når jeg endrer dose. Uansett så vet jeg at kombinasjon med kalsium mangel og høyt stoffskifte ikke er spes ok. Jeg har også forsøkt kalsiumtrøbbel og lavt stoffskifte, TSH over 100, det var også en uvirkelig opplevelse. Synes at det som er verst er uvelfølelse/dott følelse i hodet, både med høyt og lavt stoffskifte. Prøver å være optimist, men må innrømme at jeg sliter..,.....
Jeg har brukt levaxin siden 30 april, etter jod beh. Så det er jo ikke så lenge. Intressant at det tar så lang tid å venne seg til denne med. for kroppen.
Lignende tråder
-
Datter på 13 år har nylig fått diagnosen lavt stoffskifte, etter 6 år med plager
Av anikken i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 2Siste melding: 03-11-08, 18:14 -
Nyoppdaget Graves
Av jola i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 10-04-08, 20:31 -
Nyoppdaget Graves
Av jola i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 19-03-08, 21:17 -
nyoppdaget kreft
Av tulla i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 25-02-08, 17:46 -
Nyoppdaget hypothyreose. TSH 236 og anti TPO over 1000
Av Ninni i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 11Siste melding: 21-11-06, 12:07

Svar med sitat

Bokmerker