Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Tråd: nyoppdaget kreft
Threaded View
-
16-06-08, 16:25 #13
Dr halse burde kanskje jeg og gå til.....hm
Du kan ikke spørre han ang trening da?jeg har gått lange og rolige turer frem til denne siste mnd, da gikk jeg over til å løpe.... Men jeg har ikke hatt symtomer under turene, jeg tenker at all bevegelse i kroppen er bra siden da får man kroppen litt igang og at det kanskje kan hjelpe litt?
Regner ikke med å kunne hard trene på en stund, men det er pga stoffskifte kanskje ikke er helt med enda? jeg vet ikke=)
Er helt pyton å ikke kjenne seg seg normal og bare være trøtt og sliten og deppa, jeg forstår deg godt, har vært endel deprimert i tider, men kjenner at å trene hjelper meg å holde på humøret....
Ang overdosert vet jeg ikke, Det kan visst ta hverfall 8 uker før kroppen godtar medisinen...vet ikke hvor lenge du har gått på den dosen...
tålmodighet...jeg har ikke helt det=)Jeg fjernet hele kjertelen i 2008 pga kreft.... Kreft og tiden etterpå og sånt....?
Lignende tråder
-
Datter på 13 år har nylig fått diagnosen lavt stoffskifte, etter 6 år med plager
Av anikken i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 2Siste melding: 03-11-08, 18:14 -
Nyoppdaget Graves
Av jola i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 10-04-08, 20:31 -
Nyoppdaget Graves
Av jola i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 19-03-08, 21:17 -
nyoppdaget kreft
Av tulla i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 25-02-08, 17:46 -
Nyoppdaget hypothyreose. TSH 236 og anti TPO over 1000
Av Ninni i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 11Siste melding: 21-11-06, 12:07

Svar med sitat

Bokmerker