Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Tråd: nyoppdaget kreft
Hybrid View
-
16-06-08, 12:44 #1
HEi
Det var godt å høre at det virker som det stabiliserer seg etterhvert med både medisiner og kalsium. Produserer du noe selv? Og hva ligger din PTH på? sist min ble målt var den på 1.6 så det er jo ikke så mye, men kan jo stige plutselig.
Hei TUlla, Jeg kjenner ikke mye av kalsium mangel nå. HAr ikke hatt noe prikking egentlig, er heller det at det rykker i musklene og får leamus i ny og ne, men det stanser av seg selv...men hvis jeg kjenner at det har holdt på en stund så tar jeg en kalsium og da blir det borte. Tar som sagt en på morgen og en på kveld, og har tatt en ekstra imellom hvis jeg har kjent meg ekstra sliten( men tror egentlig det bare har vært psykisk)
Prøver å legge bak meg følelsene ang krampene på sykehuset, og jo lengre tid det går, jo svakere blir den hendelsen.
Nå kan jeg jo trene og være i god aktivitet, så kroppen min begynner vel å bli stabil nå, selv om jeg føler meg litt slapp til tider....
Tenkte å få søkt om kalsium på blå resept, blir jo fryktelig dyrt i lengden...Men det kan vel fastlegen søke om eller er dr halse ekspert på det?
Spr til Miss, tok du rocatrol (eller annen D vitamin) etter operasjonen??
JEg skal tilbake til legen etter sommeren og sjekke PTH og stoffskifte da...så en får vel bare være tålmodig!Jeg fjernet hele kjertelen i 2008 pga kreft.... Kreft og tiden etterpå og sånt....?
Lignende tråder
-
Datter på 13 år har nylig fått diagnosen lavt stoffskifte, etter 6 år med plager
Av anikken i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 2Siste melding: 03-11-08, 18:14 -
Nyoppdaget Graves
Av jola i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 10-04-08, 20:31 -
Nyoppdaget Graves
Av jola i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 19-03-08, 21:17 -
nyoppdaget kreft
Av tulla i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 25-02-08, 17:46 -
Nyoppdaget hypothyreose. TSH 236 og anti TPO over 1000
Av Ninni i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 11Siste melding: 21-11-06, 12:07

Svar med sitat

Bokmerker