Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Tråd: nyoppdaget kreft
Threaded View
-
15-06-08, 20:24 #10
Hei!
Jeg ble operert april 2006 og hadde de symptomene som dere helt til mars 2007!!! Er nå stabilt bra på 2 Calcigran Forte pr dag!!! Har også noe leamus i leggene men lært meg å leve med det . Det er jo ikke farlig
Tar også 150 Levaksin om morgenen. Trener endel . Livet er nesten det samme som før operasjonen. Hadde også kramper da.Veldig ekkelt!!Ble også redd. MEN du blir helt bra!!! Jeg tok vekk 32 lymfekjrtler/(man ikke trenger) Er i dag i full jobb og tenker nesten ikke på sykdommen.
Best å ikke tenke så mye på det og leve som før. Vanlige folk er jo også slappe og svimle og deppa§§§!!!!
Nei lev livet og du blir helt bra!Skjoldbruskkjertelhormonet er faktisk det enkleste for legemiddelindustrien å lage,derfor også billig.. Det har eksistert i mange mange år og har lite bivirkninger ! Tregt ja og vanskelig å stille inn, men tar du det på samme måte hver dag på samme tid (helst fastende) er det et nydelig preparat!!!!
Calcium derimot er mer alvolig å mangle. Calcigran forte er et utmerket prparat som hjalp meg etter ca 2 uker i bruk! På resept. Dr. Johan Halse i Oslo er en flink endokrinolog som kan hjelpe. Han lytter, er rolig og flink og har tid!
Jeg var en and of zombie i 11 mnd. og ble da brått varig bra! Men fortvil ikke , de lave periodene kommer sjeldnere og sjeldnere. Mine tips!:::::
1 Ta Levaksin tabletten fastende på morgenen, på samme måte hver dag,vent litt m frokost
2 Tving deg til gjøremål som før
3 Ikke tenk så mye på sykdom,tenk du blir helt bra!
4 Spis normalt , ikke vær uten mat i flere timer med så høyt stoffskifte
5 Tren så mye du orker og synes er gøy
6 OBS SE på pakningen Levaksin om dato ok og ha den i kjøleskapet( ikke bra i varmen)
7 Unn deg hvile , vi blir alle bare eldre!!!!!!!!
Lignende tråder
-
Datter på 13 år har nylig fått diagnosen lavt stoffskifte, etter 6 år med plager
Av anikken i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 2Siste melding: 03-11-08, 18:14 -
Nyoppdaget Graves
Av jola i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 10-04-08, 20:31 -
Nyoppdaget Graves
Av jola i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 19-03-08, 21:17 -
nyoppdaget kreft
Av tulla i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 25-02-08, 17:46 -
Nyoppdaget hypothyreose. TSH 236 og anti TPO over 1000
Av Ninni i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 11Siste melding: 21-11-06, 12:07

Svar med sitat

Bokmerker