Hej Sharon

..og I andre.

Lyder ikke godt Sharon, at du fortsat har så mange symptomer selvom dine tal er fine. Det kunne vist godt tyde på at binyrerne ikke er helt så godt rustede?

Jeg er lige kommet hjem fra lægen hvor jeg fik en akuttid. Har oplevet ekstrem hjertegalop og smerter på en utrolig lav dois T3, men føler mig meget overdoseret. EKG var normal (selvfølgelig var der ingen uro i hjertet i det øjeblik), så lægen så synes at alt var fint. Han synes ikke at der skulle tages blodprøver, da jeg kun har taget T3 i 3 uger, og virkningen vil ikke kunne ses så hurtigt siger han.

Jeg er mat, træt, diarre og sitren/uro. Tror jeg stopper mit eksperiment med T3 - helt vildt så voldsomt jeg reagerer (tager kun 3-4 mikrogram dagligt). Oplevede nogle fantastiske dage i starten, men har det slemt nu og har måttet tage en sygedag fra jobbet.
Øv
Ja kroppens kemi er virkelig svær at styre. For mig har T3 ikke været en god løsning. Øv.

God bedring til dig Sharon.

Det lyder som om at du er på sporet af noget med dine binyrer og din lave ferritin. Så vidt jeg har læst mig til skulle begge dele kunne symptomer som dem du har. Håber du har en god læge der kan hjælpe dig videre.
Med venlig hilsen
Gitte