Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Threaded View
-
09-03-11, 10:19 #23
Sv: Noe forvirret av blodprøver
Ok, men de gangene jeg får symptomer på magnsiummangel, som kramper i bena og et hjerte som dunker litt hardt, så hjelper det å ta magnesium, og plagene er kun til stede i perioder hvor jeg drikker veldig mye vann, bare unntaksvis, altså. Burde ikke det tyde på at magnsiumnivået mitt til vanlig er helt fint?
Jeg prøver nå å ta d-vitamin, og merker at jeg er mer våken i kroppen og har litt mer overskudd! Men jeg er fortsatt like tåkete i hodet, glemsom og ukonsentert.
Uansett! Nå har jeg fått svar på døgnmålingen av urin, og den tyder på underskudd. Den ligger på 0,4 umol/l mot nedre grenseverdi 0,8. Jeg vet ikke om det gjør bildet noe klarere, men jeg vet jo at jod er viktig for skjoldburskkjertelfunksjonen. Jeg prøvde kelp for ett års tid siden, og merket LITT bedring, men hovnet opp i halsen, så jeg sluttet med det. Har sendt prøveresultater til Leif Ims, og skal til spesialisten min i morgen, så jeg håper jeg får litt mer klarhet i ting.
Lignende tråder
-
Forvirret og litt utålmodig
Av Carro i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 25-03-09, 22:02 -
Frustrert og forvirret
Av munch i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 01-05-07, 14:58 -
Prøvesvar + forvirret
Av Anne Ma i forumet BlodprøverSvar: 9Siste melding: 05-06-06, 20:36 -
ny her og forvirret
Av lillevenn2 i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 06-10-05, 18:39 -
Forvirret og frustrert
Av mona? i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 22-09-05, 20:55

Svar med sitat
Bokmerker