Fått legetime på mandag og vil diskutere blodprøver med ham. Få han til å ta stoffskiftet, Anti-stoffer, ferritin, selen, magnesium, jod (?) & cortisol. Full runde Får jeg sjekket cortisol så må jeg vel våære fastende (mat altså, vet jeg må være medisinfastende)? Og komme en tid før sånn at jeg kan slappe av?

Blodprøvene tar jeg ikke før tirsdags morgen (legetimen på mandag er på formiddagen og jeg vil ikke drøye å ta første Armourdose så langt ut over dagen), da har jeg gått på Armour i 31 dager, og nåværende dose i 20 dager.

Jeg er ulidelig spent på om jeg er for høy eller for lav. Jeg ANER virkelig ikke. Pluss blodprøvene blir nok ganske anderledes enn på syntetisk, så lite å sammenligne med her. Svimmelheten har roet seg, nå er jeg ulidelig trøtt med tilhørende søvnproblemer, kald igjen osv. Mulig jeg er litt for lav. I dag har jeg "influensafølelse" i kroppen..

Ang blodprøver på Armour - er det kun FT4 jeg skal se på, ikke sant? Regner meg FT3 er høy (var jo på 6,0 på Lio) og at TSH blir supprimert?

Opplevde dere forskjellige trivselsnivå på FT4 med Armour vs syntetisk? Eller skal jeg aime for 18-20 som på syntetisk?