Viser søkeresultater 1 til 10 av 153
Tråd: Hashimoto's siden 2003
Threaded View
-
08-03-11, 20:21 #2
Sv: Mange spørgsmål mht T3
Ja, måske reverse t3. Eller måske at du bare ikke trives med syntetisk medicin? Bare en tanke. Nogle af dine symptomer lyder - i forhold til mine egne erfaringer - lidt sådan, fx det med den oppustede mave og 'kolde hænder og fødder, indimellem kuldskærhed'. Nogle af dine symptomer lyder som om, det er noget med binyrerne, her tænker jeg på det, du skriver om kvalme, 'bleg og kuldskær, hvis lavet for meget/været social med andre mennesker forlænge)' Og kortisol skal være højest om morgenen, efter hvad jeg har forstået. Men mange her kan alt det bedre end jeg

Dine tal ser da ellers meget pæne ud? Men jeg synes, du skulle lade være med at tage medicin inden blodprøven. Jeg har set, mange anbefaler, at man skal være medicinfastende til blodprøven, og det gælder nok ikke mindst, hvis man tager t3-tilskud eller thyroid.
Jeg ved ikke, hvor lang tid der 'skal gå', før kombinationsbehandling virker. Så vidt, jeg kan se herinde, er det helt forskelligt fra person til person hvor hurtigt eller godt noget som helst virker. Så der er grænser for mængden af færdige svar.
Nielsigne
Lignende tråder
-
Hyper 2003. Blev det behandlet alt for langt ned. 2010 Erfa Thyroid
Av Pjevs i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 07-05-10, 22:07 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44 -
Hyper siden -92 hypo siden -98
Av heisann i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 97Siste melding: 21-11-09, 11:45 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01

Svar med sitat

Bokmerker