Viser søkeresultater 1 til 10 av 53
Threaded View
-
06-03-11, 14:29 #15
Sv: På arbejde med lavt stofskifte
Cirkeline, Blondie, Akas
Ubeskriveligt, hvor meget jeg sætter pris på jeres tilbagemeldinger. Tak. 
Tak, tak og atter tak, Nora
Håber du orker sende bønnen oppover en måneds tid endnu.
Regner med at sagen skal løses inden april, ellers går den ny kontrakt tabt. Tænk, at man skal kæmpe om at få lov til at forsørge sig selv, og dette i disse tider, hvor staterne bliver ved med at skære ned og den konservative public opinon hele tiden peger fingre af "samfundsnassere" dvs. alle os som af vanvare er kommet til at miste helbred eller jobbet...
Jeg har nu udarbejdet et skriftligt og smukt "tilbud" til SKAT, hvor jeg beskriver hvad jeg rimeligvis kan leve op til og indenfor en tidsramme, der ligger indenfor en rimelig synsvidde dvs. afvikling af skatterestance vil ske i et tempo, selv en bank ville stille sig tilfreds med. Så når det er acceptabelt for et pengeinstitut bør det også være acceptabelt for SKAT - forudsat at jeg kan beholde mit cvr-nummer og dermed indtjeningen. Jeg har lagt et slagplan!
Jeg har udbedt mig et hurtigt skriftligt og bindende svar inden 14 dage, og i tilfælde af afvisning - skal lovhjemmel for afvisningen anføres i SKAT's svar. Dernæst vil jeg enten søge om fri process eller søge efter sponsorer til et søgsmål mod staten, hvor jeg vil kræve erstatning for årelang tørt og svie, samt for tabt arbejdsfortjeneste for alle årene frem til pensionsalderen. Det bliver en præcedens-sag der vil give genlyd over det ganske land, da omkring hundrede tusinder danske freelancere er udsat for samme unuancerede skatte-vilkår som jeg, hvor enkeltpersoner behandles som de var store virksomheder. I givet fald får jeg også god tid til at forfølge sagen.... Denne gang slår jeg mig ikke stiltiende til ro - hypothyreose eller ej!
Det er utroligt, at man skal kæmpe for at forsørge sig selv... fordi SKAT hellere bruger ressourcer på enkeltpersoner, samtidigt med at 3 ud af 4 danske virksomheder betaler ikke selskabsskat og over 400 hovedrige velhavere, er afsløret i at have ført milliardbeløb ud af landet og til skattely i udlandet. Det er helt OK og SKAT accepterer det. Men en beskeden hypothyreot som jeg skal derimod forfølges med alle midler SKAT har til rådighed og for et latterligt lille beløb, jeg selv er parat til at betale ved at tjene pengene først. Hvis jeg får lov...
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
For lavt stofskifte??
Av søløve i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 10-12-10, 14:16 -
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
Av gitteh i forumet B-vitaminerSvar: 6Siste melding: 16-02-07, 23:56

Svar med sitat

Bokmerker