Viser søkeresultater 1 til 10 av 403

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010

Sitat Opprinnelig skrevet av BeritM Vis post
    Angående Dag S. på Heggeli Helhetsmedisin, så er han sikkert flink. Men jeg er veldig skuffet over han, etter at jeg sendte min far dit (etter maaange overtalelser). Min far gikk på 150 mcg Levaxin pr dag, og D.S. presterte å sette han på 60 mg Armour, som en totaldose! Min stakkars far har vært i elendig form de siste ukene, og heldigvis snoket jeg oppi toalettmappen hans i går for å finne ut hva han tok, og hvor mye (han er en manne-mann som aldri snakker om sykdom og medisindose osv., så jeg var ikke en gang klar over at han gikk på Armour), slik at jeg fikk rettledet han til å begynne å ta høyere dose. Kan legge til at min far nesten er to meter høy og over 100 kg, så jeg synes det er galskap å sette en så stor mann (som har hatt lavt stoffskifte i mange år) på en så liten dose.

Så be aware alle som går eller planlegger å gå til han.... det kan muligens virke som han ikke har helt touch på dosering.
    Mildest talt... hvad tænker de på? For slet ikke at glemme, hvordan din far måtte have det i kølvandet på denne skuffelse, da han sikkert har regnet med en forbedring og oplevede det modsatte i stedet. Håber han er på vej oven på nu.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    68
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010

Dag S sa til meg at største totaldose med thyroid var 3 grain/180 mg. jeg bruker nå 3,25 grain/195 mg. Går jeg lavere nå, har prøvd, så får jeg symptomer. 60 mg er jo ingenting!
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Lignende tråder

1. Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
    Av Atina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 29
    Siste melding: 04-08-10, 20:35
  2. Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
    Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisiner
    Svar: 8
    Siste melding: 02-02-10, 13:01
  3. Diagnosen
    Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 19
    Siste melding: 26-08-07, 21:30

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder