Viser søkeresultater 1 til 10 av 105
Threaded View
-
12-10-06, 11:19 #12
uffda.... :( stakkars deg! ikke lett med sprøyteskrekk med den diagnosen vi har
jeg slipper unna sånne ting jeg da! bare jeg slipper å se selve stikket er det greitt for meg.
men de som ikke treffer... da griner jeg og - for det gjør vondt! :evil:
lå på sykehuset etter forrige fødsel, med forhøyede leververdier, stoffskiftet og et blodtap på 1,9 liter ved fødselen....
det ble mye prøvetaking det :( minst 3 ganger i døgnet...da var det ikke gøy når de bomma, opptil 3 ganger (hu gav opp og sendte ei ny
). som om ikke armen var sår fra før liksom og dritstøl etter 3 døgn med rier
)
men det var litt off topic...
noen flere forslag til blodprøver? jeg vil helst få utelukket så mange potensielle tilstander som mulig...
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
Lignende tråder
-
Vi vil ha barn etterhvert
Av lady90 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 38Siste melding: 24-06-10, 10:39 -
Vil (etterhvert) bli gravid...=)
Av Elisabeth i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 27-02-08, 11:34 -
Hva gjør man hos en advokat egentlig?
Av jessica i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 1Siste melding: 28-08-07, 07:36 -
2. trimester. Har ikke fått noe tilbud om ekstra oppfølging
Av Ruth i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 15Siste melding: 19-11-06, 21:01 -
hva skjer egentlig med oss etterhvert...?
Av Lissa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 13Siste melding: 13-10-06, 21:55

Svar med sitat
Bokmerker