Viser søkeresultater 1 til 10 av 403
Hybrid View
-
14-02-11, 21:03 #1
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Hmm...Jeg vet ikke, for jeg tror det var Jefferies som mente at man skal ta den hc man trenger?? Altså regulere opp og ned med hc? For min del hadde jeg tenkt slik: Jeg mener å huske at ved 20 mg hc så tar man bort ca 80% av egenproduksjonen til binyrene. Men dette beviser dere kanskje at er helt feil? Jeg vet ikke.. Men hvis det nå er sånn, blir det slik i mitt enkle hode at da tar jeg 20 mg max fordi jeg tenker at binyrene sannelig kan klare 20 % funksjon men kanskje stressdosere da ved behov. Så venter jeg heller og lar tida vise når jeg kan trappe opp på thyroid. Det var slik jeg drev på med ora adren, jeg tok en fast dose, og så tok jeg tida til hjelp. Så var utfordringen når jeg fikk nok erfa egentlig. Så planen var å bli så stabil på erfa og ora adren som mulig, og at formen hadde vedvart en stund før jeg trappet ned på ora adren.
Men så er det vel slik, at dette ikke funker på alle. På ingen måte. Men det funket på meg.
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker