Ja, jeg begynner på medisinen i dag. Apoteket ringte og sa at de har den inne om en time ca.

Jeg vet ikke ang binyrer.. Skal ta det opp med legen min neste gang jeg er der. Men jeg ble jo bedre da jeg begynte på Lio, hadde jeg hatt slitne binyrer så ville jeg vel blitt litt verre? Den periode jeg ble overdosert var en slitsom periode for meg i mitt private liv, så kan jo selvfølgelig ha noe med at jeg var generelt "litt nede" å gjøre. Lavt blodtrykk har jeg hatt hele livet.. Men medisin må jeg jo ha uansett, og så får jeg se. Blir jeg ikke bedre så må jeg utrede binyrene. Blir jeg bedre så er vel det et godt tegn på at det syntetiske ikke er noe for meg? Kroppen min har alltid hatt det best på minst mulig "tull". Mest mulig naturlig. Bare for meg å begynne på p-piller er forferdelig de tre-fire første månedene..
Ellers kan jeg nevne at jeg tar B-12 sprøyter, men aldri har manglet jern eller noe annet..

Ut fra tabellen så ser det ut som jeg må ta 2 x 15mg Armour (ca 1/2 grain) for å få 12,5mcg T3? Sånn at det er nærmest mulig min vanlige dose med Lio? Og da får jeg 50mcg tilsvarende Levaxin. Og så supplerer jeg med ca 43,75mcg Levaxin sånn at jeg holder samme T3 & T4 andel som jeg tar nå? Deretter øke Armour (sakte sånn at kroppen blir vant til mer T3) og mindre Levaxin helt til Armouren erstatter all Levaxinen?

Hvordan synes dere dette høres ut?

Jeg er så takknemlig for deres svar

Oppdatering:

Hentet Armour. På pakken står det 15mg inneholder 9,5mcg T4 og 2,25mcg T3.
Tok da 5 stk og bittelitt Lev ved siden av.

Ikke lenge etterpå fikk jeg en spesiell følelse i meg. I hodet. Litt som å gå fra vanlig TV til HD.. Merkelig, alt ble klarere i hodet. Kan selvfølgelig være litt placebo, hva vet jeg, men gikk i butikker og tenkte egentlig ikke over at jeg nettopp hadde tatt Armour..

I morgen skal jeg kun ta Armour, tar heller i 2 doser ut over dagen for ikke å overdosere på T3 men samtidig få nok T4..
Prøve meg litt frem. Også få ny respet slik at jeg ikke må ta 5 piller om gangen