Nej, jeg har desværre ingen nyheder. Har haft nogle gebrækkeligheder at tage mig af og har ikke haft overskud til at gå til undersøgelser. Jeg føler også, noget er ved at normalisere sig, og det har jeg prøvet før: At der efter overgangen til thyroid er nogle forskellige 'gamle skader', der kæfter lidt - eller meget - ekstra op i en periode, for så at lægge sig ned.

Og nej, jeg har ikke fortalt til nogen læger - udover min mors endokrinolog - at jeg er skiftet til thyroid. Har helt enkelt ikke taget mod til mig endnu. Skal vel ha en skideballe. Men er ved at opbygge en aftale med mig selv om, at jeg går ud af rummet og ud af klinikken /sygehuset, hvis det er med den på. Men jeg tror ikke, jeg skal på det sygehus, jeg ellers har brugt, mere. Aldrig har jeg mødt så arrogante mennesker som på det sygehus, mens jeg kæmpede med Ny Eltroxin og Euthyrox.

Men med hensyn til dette
Sitat Opprinnelig skrevet av gitteh Vis post
Har ikke turdet gå i gang med Liothyroninen igen. Har en slem hjertebanken, føler mig overdoseret, nedjusterer med 25 mikrogram Euthyrox og ser tiden lidt an.
er jeg nødt til at sige, at jeg aldrig har oplevet så hård og så insisterende, konstant hjertebanken, som da jeg brugte Ny Eltroxin. Det blev bedre med den ujævne rytme, da dosis blev sat op ... men den der lede hjertebanken holdt ikke op, før jeg skiftede medicin. Det var sådan set det bedste, der var at sige om Euthyrox i mit tilfælde. Men jeg nævner dette fordi jeg synes, du skal vide, at hjertebanken kan man også få af for lidt medicin eller medicin, der ikke passer til en.

På både Ny Eltroxin og Euthyrox havde jeg hjertebanken, når jeg lagde mig ned for at sove, og jeg måtte stable mig op med puder for at holde det ud. men med thyroid har jeg det næsten aldrig - kun når jeg er ekstra-træt.

Nielsigne