Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Tråd: Kommer visst ingen vei.
Hybrid View
-
11-02-11, 16:41 #1
Sv: Kommer visst ingen vei.
Ja, det er helt fantastisk! Bl.a. har min mors endokrinolog skrevet recept på Erfa. Han anerkender, at der er mennesker, som ikke tåler syntetiske hormoner. Det er meget få, men de er der, som han siger.
Jeg er bare glad for, at han er en læge, som også beskæftiger sig med bivirkninger inden for systemet, i diverse råd og hvad det hedder. Og så har han en stor stjerne inden for alt med diabetes, så jeg tror, der faktisk er mange, der lytter til ham.
... han har fortalt mig, at han læser med på diverse fora, så nok også dette, tror jeg. Hurra for ham
....Så mangler vi bare, at man i det hele taget kan få lov selv at vælge medicin. Eller at man i hvert fald alle steder får lov at prøve thyroid, hvis den syntetiske medicin af en eller anden grund ikke funker godt nok.
Jeg læste en gang om en kvinde, der efter en operation på et italiensk hospital vågnede op og blev spurgt, om hun helst ville ha' syntetisk medicin eller thyroid
Der er langt endnu. Men det er da en pæn start, at nogen overhovedet får recept på thyroid inden for det offentlige.
Nielsigne
-
17-03-11, 00:24 #2
Sv: Kommer visst ingen vei.
Jeg har lenge tenkt jeg skulle skrive ett innlegg som var mer "hurra for kombinasjonsbehandling". Jeg merket faktisk veldig positiv effekt.

Men det varte jo ikke, eller totalbilde varte ikke. Jeg tror det er fordi jeg ble skrudd ned på levaxin, og at det kommer mer og mer etterhvert. Nå har jeg mye mer verking i kroppen (skjærende smerter som kommer og går i en periode), har konstant slimklump i halsen, svønproblemene er økende, men det som irriterer meg mest nå er at jeg begynner å rakke mer ned på meg selv hele tida og det er ikke ett godt tegn.
Jeg som de først ukene faktisk gikk ned i vekt også. Men selv om kroppen nå er dårligere, er i hvertfall hodet noe bedre. Merker at jeg gjør mer ting med barna i forhold til å spille kort etc. Så selv om mye er gått tilbake igjen i det siste, har jeg likevel beholdt effekten av tillegget.
Slev har jeg lyst til å riste litt liv i folk som synes at det er så viktig å eksprimentere med noens kropp, bare fordi blodprøva ikke passer dem. Skjønner heller ikke hvordan man kan være overdosert uten ett eneste ymptom som passer innenfor det.
Var bare TSH'en min som er feil, ingen andre resultater.
Tror jeg skal få resultatene fra sykehuset og få en ny prøve hos fastlegen og se hva som er det virkelige resultatet av denne reduksjonen.
Lignende tråder
-
Her kommer jeg
Av annisen i forumet PresentasjonerSvar: 10Siste melding: 07-03-09, 21:40 -
Hva kommer endokrinologen til å si?
Av anha i forumet Hos legenSvar: 20Siste melding: 23-11-07, 14:01 -
Jeg er visst ganske ny her ...
Av bambi i forumet PresentasjonerSvar: 11Siste melding: 10-01-07, 18:47 -
Hva kommer endokrinologen til å si?
Av anha i forumet Hos legenSvar: 11Siste melding: 15-06-06, 21:08

Svar med sitat

Bokmerker