Viser søkeresultater 1 til 10 av 403

Hybrid View

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Danmark
    Alder
    45
    Meldinger
    332

Standard Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010

Synes altså nogle gange alt det her i virkelig forvirrende I mit næste liv vil jeg gerne være en uden binyretræthed TAK!
    Fokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    55
    Meldinger
    2,404

Sitat Opprinnelig skrevet av Honeyhob Vis post
    Synes altså nogle gange alt det her i virkelig forvirrende I mit næste liv vil jeg gerne være en uden binyretræthed TAK!
    Forvirrende blir det, fordi ingen er like og ingen har nøyaktig lik tilstand som en annen. Og dessverre er det ikke slik at man kan forstå eller forklare alt. Vi må derfor lære å stole på de signalene kroppen gir, og det er vanskelig. Jeg synes ihvertfall det, fordi jeg nekter å se meg selv som syk. Men jeg har også bestilt et sykdomsfritt neste liv

Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    østlandet
    Alder
    51
    Meldinger
    800

Jeg merker helt tydelig at jeg blir bedre av å spise salt. Så det er nok et tegn på at det er natrium jeg mangler. Merket ikke noe av kalium tilskudd, men tok det forsåvidt bare et par ganger.

Var hos Balderlegen i går. De tar tester av kalium inne i cellene, som gir et mye mer riktig bilde av situasjonen. Det var det hun damen jeg refererte til tidligere hadde gjort, Blondie. Testen koster imidlertid litt da prøven må sendes til utlandet. Jeg valgte å ikke ta den i og med at jeg er ganske sikker på at jeg ikke skal ta kalium tilskudd.

Diskuterte også Florinef med legen. Men jeg valgte å se det an. Har troen på at mye kan rettes opp med mineraltilskudd o.l. Jeg merker fin effekt av sink også, tar opptil 150 mg om dagen. Det gir utholdenhet, styrke og kondis, jeg merker det helt tydelig. I går begynte jeg i tillegg å ta mangan, 20 mg. Må legge til at jeg vet jeg ligger lavt på disse mineralene. For lavt, i flg håranalyse, og i nedre del av ref område, iflg blodprøver.

Lignende tråder

1. Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
    Av Atina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 29
    Siste melding: 04-08-10, 20:35
  2. Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
    Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisiner
    Svar: 8
    Siste melding: 02-02-10, 13:01
  3. Diagnosen
    Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 19
    Siste melding: 26-08-07, 21:30

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder