Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
09-02-11, 16:27 #8
Sv: Vægttab & motion har fået mit stofskifte til at crashe
Hvis jeg var dig, ville jeg stille og roligt i meget privat regi eksperimentere med at sætte dosis ned og se, hvad der sker. Læs om rt3 herinde.
Ordet overdosering virker meget voldsomt på læger, og går du til lægen og siger dét, risikerer du måske at komme for langt den anden vej, tror jeg. Men det er så selvfølgelig bare mine nu efterhånden veludviklede fordomme over for læger, der slår til her. Til gengæld lader det til, at 'traditionen' for underdosering er massiv, synes jeg - efter at have læst mange indlæg herinde efterhånden.
En anden mulighed er selvfølgelig at få målt rt3. Men det hører jo ikke til de alm. blodprøver, og så skal du vel begrunde og gøre ved. Og så er det måske lige så galt som den første mulighed ...
Eller kan du få målt det privat evt.? Og så gå videre med det, hvis der er noget om snakken ... Bare en idé.
Nielsigne
Lignende tråder
-
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
Har fået Armour Thyroid ved et tilfælde!!!
Av Cirkeline i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 31Siste melding: 27-01-11, 12:14 -
Insulinresistens og stofskifte
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte, insulinresistens og PCOsSvar: 35Siste melding: 13-01-11, 07:03 -
For lavt stofskifte??
Av søløve i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 10-12-10, 14:16 -
En kvindelig læge, som havde fået hypothyreose
Av Nielsigne i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 2Siste melding: 04-09-10, 22:53

Svar med sitat
Bokmerker