Viser søkeresultater 1 til 8 av 8

Hybrid View

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Standard Sv: Kokosmel - en flott ingrediens

Ha ha, ja, kaffekværn er nok noget bedre, hvis det er mel, man vil ha'

Lyder spændende med nødderne, du nævner. Sjovt, det kan lade sig gøre. Nu tåler jeg selv mælk meget meget bedre end alskens nødder ... Men jeg skal fortælle nogle af min mælke-allergiske bekendte om din metoden

Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    112

Sitat Opprinnelig skrevet av Nielsigne Vis post
    Ha ha, ja, kaffekværn er nok noget bedre, hvis det er mel, man vil ha'

Lyder spændende med nødderne, du nævner. Sjovt, det kan lade sig gøre. Nu tåler jeg selv mælk meget meget bedre end alskens nødder ... Men jeg skal fortælle nogle af min mælke-allergiske bekendte om din metoden
    Jeg var alergisk for det meste før, det inkludert nøtter. Men etter at jeg fjernet sukker, hvetemel, kjøtt og melkeprodukter fra kosten og spiser kun mat uten tilsetningsstoffer (80 % økologisk) så har jeg sluttet med alle allergimedisiner og tåler plutselig det jeg ikke tålte før. Nå kan jeg spise både mandler, sesamfrø, paprika og kiwi. Helt sprøtt. Tror søppelmat gjør at kroppen blir stresset og går i forsvar. Før fikk jeg pustebesvær og blemmer på kropen av mandler. Nå spiser jeg ofte 2 dl av dem om dagen (som mandelsmør og i brød) og merker absolutt ingen allergi. Ganske oppsiktsvekkende. All eksem er borte. Astmaen også.
    Ny og forvirret hypo... Maikas dagbok

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Fantastisk!

Jeg eeeelsker mandler men tåler dem dårligt. Uanset at jeg ikke spiser 'søppelmat' Jeg får hård mave af dem ...

Er meget enig med dig i, at dårlig mad presser kroppen. Til gengæld tror jeg faktisk, der findes flere former for god mad - og at det, man bør spise, må komme an på, hvordan man er skruet sammen.

Hvor er vi vældigt udsatte og privilegerede på samme tid - at vi har så vilde mængder at vælge imellem! Mindst halvdelen af det, købmanden har, burde godt nok smides ud, fordi det er fyldt med forfærdelige tilsætningsstoffer (som jeg ikke tror på er sundt for nogen overhovedet)

Nielsigne

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn