Viser søkeresultater 1 til 10 av 27

Threaded View

Medlem siden
    Feb 2011
    Sted
    Nord Trøndelag
    Alder
    50
    Meldinger
    25

Standard Sv: Solsikkes liv

Hmm, sitter og leser litt, og begynner å lure på flere ting.

Jeg har tidligere slitt mye med skulder/nakke/rygg-vondt (muskulært) som har ført til spenningshodepine 3-4 dager i uka. I 2009 gikk jeg til fysioterapeut nesten 2 ganger i uka i snitt! I 2010 har jeg ikke hatt bruk for fysioterapeut, faktisk. Jeg har ikke satt dette i sammenheng med stoffskiftet i det hele tatt, men ser flere nevner dette. Det kan jo kanskje henge sammen med at jeg fikk medisiner i 2009? At jeg ikke har slitt med hodepine og muskelsmerter på samme måten? Og det har kommet litt tilbake siste månedene, når stoffskifteprøvene har flydd opp og ned... hmm....

Jeg har også lagt på meg 6-7 kg siden jeg stabiliserte meg etter siste svangerskap, og har egentlig bare tenkt at det vel var alderen. Men de har lagt seg hovedsaklig på magen/hoftene, og jeg føler meg pløsete. Jeg har også lagt merke til at jeg føler meg litt småpløsete i ansiktet, men det har jeg tenkt var bare meg som følte det, for ingen har kommentert det - ikke min kjære engang. Hmm...
    Sist endret av Solsikke; 09-02-11 kl 09:37 Begrunnelse: Måtte føye til for egen oversikt...

Lignende tråder

1. Har fått beskjed om at jeg ikke har lavt stoffskifte, men formen min "kræsjet" igjen
    Av jolene i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøver
    Svar: 59
    Siste melding: 03-09-11, 14:06
  2. Svar: 4
    Siste melding: 21-04-11, 21:02
  3. Ville du gått med en t-shorte det sto jeg hadde lavt stoffskifte på?
    Av Larah i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 1
    Siste melding: 25-06-10, 22:06
  4. Begynnende stoffskifteproblem?
    Av Hella i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 18
    Siste melding: 05-09-07, 09:40

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg