Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Det skal du ikke regne for meget med. Du går på Levaxin/Liothyronin. Du skal over på Thyroid før du kan håbe på (en vis grad af) facelift. Ca. ½ år efter overgangen fra Eltroxin til Thyroid, begyndte "hængeansigtet" langsomt at rette sig op og effekten har holdt lige siden.
Nåja. Jeg så faktisk ikke så verst ut på Levaxin da jeg var et sted i nærheten av "riktig" dose. Ikke for å krangle på hva som er best medisin, men jeg tror ikke du skal bruke meg som eksempel akkurat der.

Det kan godt være jeg hopper over på thyroid etterhvert, for det ser ut som jeg får brukbare verdier på både T4 og T3 med et blandingsforhold som begynner å ligne på det som fins i thyroid - så hvorfor ikke. Men foreløpig ser det ikke ut som kjertelen oppfører seg pent nok. Legen ville i hvert fall se det an inntil det (forhåpentligvis) roer seg.

Det tok omtrent to måneder å få tilbake hengetrynet, men jeg håper det forsvinner litt fortere enn det (!). Jeg er i hvert fall i strålende humør og nærmer meg skapelig form med stormskritt. Så får det bare være foreløpig at jeg går på gulorange fotsåler.