Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Question Sv: Eeehhh.........

"Låner" lige tråden din her, Trude.

Avisen skriver i dag: "Internett er stengt. Samtidig som ledere for islamistbevegelsen ble satt bak lås og slå, stengte egyptiske myndigheter både internett og mobilnettet. Fredag morgen lå nettet helt nede i Kairo.

Ifølge selskapet Renesys, som overvåker internett, er stengningen av internett uten sidestykke i historien og overgår langt tiltakene som ble iverksatt i Tunisia og i Iran under demonstrasjonene i 2009.

- Alle rutene til Egypt ble stengt samtidig. Egyptiske myndigheter har praktisk talt visket Egypt vekk fra internettkartet, heter det i en uttalelse fra selskapet. I tillegg hadde mange mobilbrukere problemer med å sende tekstmeldinger.

En av sjefene for teletilsynet i landet sier til nyhetsbyrået Reuters at han ikke ønsker å kommentere saken. Kontoret til den egyptiske statsministeren skal ha sendt ut en uttalelse hvor det benektes at Facebook og Twitter er stengt."

Håber du bor langt væk fra uroen, Trude.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Bor fortiden i Egypt og trives med det;-)
    Alder
    53
    Meldinger
    200

Standard Sv: Eeehhh.........

Takk for omtanken

Jeg bor ca 45 min unna der demonstrasjonene foregår så vi er heldigvis ikke midt i det. Jeg bor på et inngjerdet område og alle mennene har gått vakt rundt her og militæret er også her og passer på. Vi følger situasjonen tett selvfølgelig og vurderer hele tiden om det er trygt for oss. Jeg har både faren min og mannen min her som kom på ferie hit dagen før demonstrasjonene begynte og de blir her til 20 februar, så jeg håper ting har roet seg til da:-)
    I'm sick and tired of always beeing sick and tired Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008

Side 2 av 2 Først 12

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn