Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Utslitt av trening
Threaded View
-
01-02-11, 12:48 #3
Sv: Utslitt av trening
Jeg er klar over at en del av symptomene mine kan være relatert til lave jernverdier, og skal operere bort livmoren for å få orden på dette. Har selvsagt ikke lyst til dette, men innser at det kan bety mye for formen å få dette på plass. At jern har en direkte betydning i stoffskiftet visste jeg ikke, og det har heller ikke blitt kommentert av de zillionene av spesialister jeg har vært hos.
Jeg har de siste par årene hatt "legetretthet". Jeg har etter 10 år med blodprøver og legebesøk nådd metningspunktet og bare gjort det jeg selv kunne for å føle meg bedre på egenhånd. Har en fin fastlege som hjelper meg så godt hun kan, men hun har innsett at jeg må få styre dette selv. Jeg har tidligere blitt nektet å prøve T3-tilskudd, men er henvist til Aker (igjen), så vi får se hva de sier denne gangen.
Trening er et forsøk på å komme i bedre form og føle meg bedre, men jeg vil for alt i verden ikke bli dårligere igjen. Sukk.
Lignende tråder
-
helt utslitt ....
Av mammantileir i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 03-12-07, 20:05 -
Trening
Av Klara i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 7Siste melding: 06-12-06, 18:03 -
Trening
Av Yvette i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 76Siste melding: 14-08-05, 23:15 -
Utslitt og fortvilet
Av IMN i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 2Siste melding: 30-04-05, 22:15 -
trening
Av Alba i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 17-04-05, 19:19

Svar med sitat
Bokmerker