Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
01-02-11, 10:06 #1
God morgen Norge 01.02.11 Blir så innmari provosert av Ingrid Norheim.
Hei.
Har ikke vært aktiv skribent her før, men har lest en god del. Jeg har Hashimotos selv og går på Erfa Thyroid.
I dag slo jeg på TV2 og god morgen norge. Der hadde de besøk av overlege Ingrid Norheim og en hypothyreosepasient. Blir så innmari provosert av overlegen. Hun forteller at sykdommen er enkel å behandle. Bare ta blodprøver og så en pille, så blir det så bra så..... At ikke den andre siden blir belyst, er rett og slett trist med tanke på alle oss som i årevis har slitt med symptomer og problemer med rett dose. Jeg mener (er selv helsefaglig utdannet) at overlegen har plikt til å belyse hele sykdomsspekteret. Selvfølgelig skal solskinnshistoriene fram, men også den andre siden av diagnosen. Jeg hadde selv en oppfattelse av at denne sykdommen var enkel å behandle. Nå vet jeg bedre.... En realistisk informasjon om sykdommen kan kanskje hjelpe mange til å takle det bedre.
Mange ganger lurer jeg på om leger virkelig kan så lite om Hypothyreose, eller rett og slett nekter å informere fakta.
Takk og lov for at jeg har en fastlege som er åpen for alternativer.
Dette var dagens utblåsning, her jeg sitter med brain-fog og delvis sykemelding.
Lignende tråder
-
Kaffe i morgen?
Av Jeanette Ws. i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 9Siste melding: 24-01-11, 21:49 -
Trenger hjelp til å overbevise legen i morgen
Av Ida Helene i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 14Siste melding: 31-08-09, 11:12 -
Morgen ok - formiddag dårlig - kveld god
Av liteK i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 10-08-08, 23:24 -
Opplever da at til mer sliten jeg blir, så blir jeg overfølsom.
Av Tor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 19-12-07, 16:00 -
til fastlegen i morgen
Av mokki i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 14-06-06, 11:37

Svar med sitat

Bokmerker