Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: Stramt i halsen
Threaded View
-
31-01-11, 12:52 #6
Sv: Stramt i halsen
Jeg har også en slik følelse i halsen, som om det er noen slags aktivitet der inne. Men det har ikke vært foran på halsen, der kjertelen sitter, men mer inni, rundt strupehodet omtrent. Dette kommer og går.
Jeg har ikke merket noen sammenheng med medisinering, men for min del tror jeg det henger sammen med stress og hvile. I juleferien, og nå som jeg har vært sykmeldt noen uker, merker jeg det ikke så mye. Mer når jeg jobber, må stå opp tidlig, stå i kø til og fra jobben, svare på telefoner, gå i møter og holde avtaler.
Jeg leste ett eller annet sted at stress er med på å gjøre omdannelse av T4 til T3 dårligere. Det er vel sannsynlig at det heller ikke er så gunstig for immunforsvaret?
Lignende tråder
-
Kul i halsen
Av Buffy i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 0Siste melding: 07-12-07, 16:48 -
Halsen
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 27Siste melding: 13-03-07, 21:44 -
vondt i halsen...
Av christina i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 5Siste melding: 26-10-06, 16:56 -
ANDRE SOM HAR NOE I HALSEN?
Av cathrin i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 5Siste melding: 17-10-06, 16:10 -
Klump i halsen?
Av hanne i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 1Siste melding: 02-06-06, 22:14

Svar med sitat
Bokmerker