Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
BeritM - blir spennende med håranalysen. Det jeg leser om sånt spirker noe "innmari" og jeg vakler mellom å tro at "det har noe for seg, men vi klarer ikke å tolke det riktig og ulike metoder/måleinstrumenter gjør hele suppa mer grumsete" og "det er bare humbug". Som regel heller jeg mest til den første teorien, men på grunn av tolkingsproblematikken - og det faktum at jeg faktisk føler meg vel nå *bank i bordet* - har jeg foreløpig holdt meg unna. Håper du forteller masse om dine erfaringer.
He-he. Er jo egentlig litt skeptisk til det selv. Men, jo mer jeg leser om det, dess mindre skeptisk blir jeg. Det som er avgjørende er at man bruker noen som kan lese av og tolke resultatene. Jeg valgte denne http://www.holistic-back-relief.com/ pga alt han skriver om adrenal fatigue og mineralubalanse. Bl.a. vil forholdet mellom sodium/kalium og zink/kobber si mye om binyrene. Koster en tusenlapp for analyse og en times samtale i etterkant, med anbefalinger om hva man skal ta, og hvor mye. Bililigere enn Norge, med så lav dollar. Vet ikke om jeg vil følge alle råd til punkt og prikke, men jeg er nyskjerrig.... Og så er jeg ganske overbevist om at blodmålinger ikke alltid gir korrekt uttrykk for hva som faktisk er verdiene inne i cellene. Mulig det er et skudd i blinde, men jeg synes nå det er verdt et forsøk. Ønsker litt guidelines mht hva jeg skal ta, og ikke minst hvor mye. Føler Balderklinikken kommer litt til kort her.