Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: Stramt i halsen
Threaded View
-
31-01-11, 08:15 #5
Sv: Stramt i halsen
Det tar vel nokså lang tid før Levaxin er tatt opp fra tarmen. "Toppen" i blodverdier kommer så sent som tre timer etter inntak. Så det virker ikke sannsynlig på meg.
Jeg har nylig vært veldig var for trykk på det området, og hadde også en ekkel fornemmelse et sted inne i halsen. Hos meg falt det sammen med en liten neddosering på Levaxin.
Så jeg tror helst det er graviditeten og økende behov for Levaxin som er årsaken, ja. Det virker mer sannsynlig.
PS: Jeg ser i dagboka at du har hatt en positiv utvikling. Så fint! Stå på, og lykke til med det nye "prosjektet"!
Lignende tråder
-
Kul i halsen
Av Buffy i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 0Siste melding: 07-12-07, 16:48 -
Halsen
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 27Siste melding: 13-03-07, 21:44 -
vondt i halsen...
Av christina i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 5Siste melding: 26-10-06, 16:56 -
ANDRE SOM HAR NOE I HALSEN?
Av cathrin i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 5Siste melding: 17-10-06, 16:10 -
Klump i halsen?
Av hanne i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 1Siste melding: 02-06-06, 22:14

Svar med sitat
Bokmerker