Sitat Opprinnelig skrevet av Nielsigne Vis post
Jo, det kunne vel være kirtlen, som arbejder. Eller fordi, du ikke får høj nok dose? Du skriver ikke, hvor meget medicin, du får, eller hvor længe, du har fået hvor meget ...

Jeg har selv oplevet en sær trykken på halsen i en periode - hvor det så viste sig, at jeg havde brug for mere medicin. En læge satte mit op i dosis efter at have sammenlignet min stofskiftemåling med mit kolesteroltal. (For lavt stofskifte og for højet kolesterol følges ad).
Det tar vel nokså lang tid før Levaxin er tatt opp fra tarmen. "Toppen" i blodverdier kommer så sent som tre timer etter inntak. Så det virker ikke sannsynlig på meg.

Jeg har nylig vært veldig var for trykk på det området, og hadde også en ekkel fornemmelse et sted inne i halsen. Hos meg falt det sammen med en liten neddosering på Levaxin.

Så jeg tror helst det er graviditeten og økende behov for Levaxin som er årsaken, ja. Det virker mer sannsynlig.

PS: Jeg ser i dagboka at du har hatt en positiv utvikling. Så fint! Stå på, og lykke til med det nye "prosjektet"!