Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
Jeg går ut i fra at det er synachten testen du refererer til. Jeg tok denne i desember og opplevde ikke annet enn at de hadde et h... med å få en nål inni åra mi. Men alle medikamenter har bivirkninger, og det er ganske heftig for kroppen å få medisiner intravenøst. Mange kan reagere på dette, uten at jeg spesifikt kjenner til synachten testen i den forbindelse. Rart de ikke sa mer på sykehuset...
Det er den testen ja, og årene mine var ikke så snille de heller.

Jeg sa ikke mer enn at jeg ble dårlig der da. Og jeg sa jo ikke ifra at jeg ble dårlig igjen da jeg dro derfra, så der kan jeg takke meg selv. Men slik jeg forsto det så hadde ingen blitt dårlig av det før, for de trodde som sagt det var fordi jeg ble stikki så mange ganger og at de tappet så mye blod.

Jeg burde kanskje spurt mer selv, men jeg var mer enn fornøyd med å holde meg i ro, siden jeg ikke følte meg helt bra, og så ble det jo bedre. Følte meg jo bra da jeg dro, helt til jeg kom utenfor og kvalmen kom tilbake igjen. Den satt jo i noen timer videre, så jeg vil tro det kan være tiden det tok stoffet å komme seg ut av kroppen.

Jeg skal uansett spørre endokrinologen om dette når jeg er etterhvert har time hos endokrinologen og få svar på testene.