Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Hybrid View
-
29-01-11, 17:26 #1
Sv: Noen som har reagert på ACTH-testen?
Det er den testen ja, og årene mine var ikke så snille de heller.
Jeg sa ikke mer enn at jeg ble dårlig der da. Og jeg sa jo ikke ifra at jeg ble dårlig igjen da jeg dro derfra, så der kan jeg takke meg selv. Men slik jeg forsto det så hadde ingen blitt dårlig av det før, for de trodde som sagt det var fordi jeg ble stikki så mange ganger og at de tappet så mye blod.
Jeg burde kanskje spurt mer selv, men jeg var mer enn fornøyd med å holde meg i ro, siden jeg ikke følte meg helt bra, og så ble det jo bedre. Følte meg jo bra da jeg dro, helt til jeg kom utenfor og kvalmen kom tilbake igjen. Den satt jo i noen timer videre, så jeg vil tro det kan være tiden det tok stoffet å komme seg ut av kroppen.
Jeg skal uansett spørre endokrinologen om dette når jeg er etterhvert har time hos endokrinologen og få svar på testene.
Lignende tråder
-
TSH-testen fejler ved sekundær og tertiær hypothyreose
Av Anisa i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 3Siste melding: 24-11-10, 11:07 -
TSH-testen fejler ved sekundær og tertiær hypothyreose
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 3Siste melding: 24-11-10, 11:07 -
Et spml om ACTH
Av Elly i forumet Cortisol / ACTHSvar: 3Siste melding: 26-09-08, 10:13 -
Lavere temperatur ved graviditet? Kan testen ta feil. Er neg
Av lissi32 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 3Siste melding: 08-07-08, 13:13 -
Noen av dere som har erfaringer med Acth?
Av munch i forumet Cortisol / ACTHSvar: 12Siste melding: 21-04-07, 09:32

Svar med sitat

Bokmerker