Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
29-01-11, 15:20 #2
Sv: Hoste/kremting etter start av levaxin
Hej Fru Fortuna

Jeg har ikke erfaringer med Levaxin men med Eltroxin, Ny Eltroxin og Euthyrox. På Ny Eltroxin fik jeg luftvejsproblemer, jeg ellers aldrig har haft. En irritation i luftvejene. Og føjer jeg så meget som 25 mikrogram Euthyrox til min Erfa, får jeg vejrtrækningsproblemer.
Måske kan man opleve noget lignende med Levaxin. Det kan enten være de såkaldte tablethjælpestoffer, der gør det - en form for allergisk reaktion - eller det kan være, kroppen ikke så godt tåler syntetisk hormon. Men der kan være forskel - stor forskel - på de forskellige former for syntetisk stofskiftemedicin. Med hensyn til det sidste kan det iflg. mine erfaringer være svært at finde en læge, der vil hjælpe - selvom det hjalp på opmærksomheden, da vi fik skandalen med Ny Eltroxin (hvor Eltroxin blev ændret uden at nogen fik ordentlig besked) Men nu må vi se, om du får brug for hjælp, eller om det går.
Nielsigne
Lignende tråder
-
Overdosering av Levaxin etter økning av D3
Av Joni i forumet D-vitaminSvar: 11Siste melding: 07-12-09, 09:37 -
etter inntak av levaxin
Av pusur i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 20-02-07, 17:55 -
Hes stemme og hoste
Av cathrin i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 3Siste melding: 17-08-06, 22:22 -
FT4 synker etter start med medisiner
Av sivcath i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 31-08-05, 21:24

Svar med sitat
Bokmerker