Viser søkeresultater 1 til 10 av 47
Hybrid View
-
28-01-11, 07:08 #1
Sv: Mine prøveresultater...så langt...
Inemor - kan det hende at de to ulike typene jern du tar er bundet i ulike typer molekyler? Slik at det ikke bare er mengden somm spiller inn?
Husk også alle som leser dette at jern ikke må tas samtidig med stoffskiftemedisin, men 5-6 timer unna siden det hemmer opptaket.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
28-01-11, 22:37 #2
Var hos legen i dag og nå er dosen økt til 75mg. Siden jeg hadde vært så lur og fått legetime så sent i dag, må jeg vente til mandagen eller tirsdagen for å ta nye blodprøver.
Så får vi se om den nye dosen gir noen positiv effekt...
-
07-02-11, 18:28 #3
Jeg venter fremdeles på svarene på prøvene jeg tok i forrige uke, men formen har faktisk bedret seg noe siden jeg økte Levaxin dosen.
I en Life butikk i Charlottenberg fant jeg en vitamin og mineral "coctail" som heter Multi Total. Her får jeg i meg det meste jeg trenger for å avhjelpe stoffskiftet mitt. I tillegg til Selen, Zink, Kopper og en drøss andre, er det Fenyalanin og Tyrosin med i "coctailen".
Noen andre som har erfaring med Multi Total?
-
07-02-11, 18:45 #4
Jeg tar Multivitamin. Den inneholder nok mye av det samme, men ikke de to aminosyrene du nevner. Godt å høre at du opplever bedring
-
10-02-11, 09:28 #5
Jeg merker at formen daler etterhvert som arbeidsuka går. Det er stort sett mandager som går greit, etter det er jeg stort sett sliten, ukonsentrert, tiltaksløs osv. Man kan vel si at jeg venter og venter på den store forandringen...som foreløpig har uteblitt

Svarene på de siste blodprøvene er egentlig klare, men verken jeg eller kona har hatt anledning ennå til å få dem hentet på legekontoret. I verste fall får jeg ikke hentet dem før på mandag. Uansett håper jeg på endel prøver der som kan være årsaken til den stadige dårlige formen....
-
10-02-11, 09:41 #6
-
10-02-11, 10:25 #7
Jeg kunne kanskje bedt om de viktigste tallene, men jeg har fått tatt full test på alt av mineraler og vitamin lagre i tillegg til stoffskifte. Så det er snakk om ganske mange tall. Det er en mulighet for at kjærringa rekker innom i dag..
Lignende tråder
-
Mine beste prøvesvar så langt, men trenger hjelp!
Av gutt_81 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 24Siste melding: 14-07-08, 12:33 -
Nye prøveresultater og hva med T3?
Av munch i forumet BlodprøverSvar: 5Siste melding: 29-07-07, 12:59 -
Svingende TSH - nye prøveresultater - HJÆLP
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 16-02-07, 15:36 -
Merkelige prøveresultater...
Av kris i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 01-09-05, 09:41 -
Prøveresultater
Av Moni i forumet BlodprøverSvar: 6Siste melding: 12-08-05, 11:31

Svar med sitat

Bokmerker