Viser søkeresultater 1 til 10 av 94

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Kvinne i nød med høy anti-TPO søker ridder på hvit hest (dvs. erfaring og visdom:

Er lige så forundret som smgj.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rosin Vis post
    Huff... det var nok TSH som var for lav. Jeg sa at den ikke var viktig for meg, men dette var nok grunnen til beskjeden jeg fikk. Kjenner jeg er litt flau nå. Dette skjer ikke igjen for å si det sånn
    Det sidste, det vigtigste, Rosin Måske endda nyttigt på sigt at erfare sig til, hvad effekten kan være og hvorfor, når man får sådant et "omvendt" råd om at tage sin medicin med mad, når man netop ikke bør gøre det.

Tak for alle gode ønsker, og i lige måde.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    østlandet
    Alder
    51
    Meldinger
    800

Standard Sv: Kvinne i nød med høy anti-TPO søker ridder på hvit hest (dvs. erfaring og visdom:

Vi har samme lege tror jeg. Da er jeg advart mot at han kan si det til meg også... skal til han om to uker. Om jeg var deg, ville jeg begynt å ta den under tungen igjen.

Det kan jo tenkes at det at du er så sliten og har halsvondt har noe med lav ft4 å gjøre, og at det vil bedre seg når du får mer stoffskiftehormoner?

Jeg hadde alltid vondt i halsen og var forkjøla før. Jeg har det latent nå men det er ingenting sammenliknet med før. Tror det har å gjøre med at jeg bl.a. tar sink. Når jeg kjenner at et eller annet er i gjære, tar jeg 100 mg sink. Vanligvis tar jeg 50 mg hver dag, i kapselform, og begynte med det i høst.

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Rogaland
    Alder
    40
    Meldinger
    253

Standard Sv: Kvinne i nød med høy anti-TPO søker ridder på hvit hest (dvs. erfaring og visdom:

Hehe... jeg skjemmes

Men det er godt dere kan tilgi

Da har jeg begynt å ta Erfaen under tunga- og jeg kjenner meg kvikkere i dag

Prøver dette noen uker og måler igjen (med samme dose, 3 grains). Berit, skal sjekke sink! Balderlegen har krysset av for det på skjemaet som kom i posten i dag. Ellers er jeg fornøyd med legen altså, han veldig opptatt av candida og mener nok det er hovedproblemet mitt. Jeg tenker at det ikke kan skade å behandle den iallefall! Kostholdet er jo rimelig likt lavkarbo uansett, og det har jeg troen på.

Jeg får det nok bedre i dagene og ukene fremover, og om sink ikke er høy skal jeg prøve med tilskudd!

smgj, skal gjøre mitt beste for å ikke ta tabl. før prøven.. i værste fall utsetter jeg prøvetakningen en dag. Har glemt meg å tatt Erfa sikkert de tre siste gangene jeg har målt... Så hvordan det EGENTLIG ligger an håper jeg å finne ut neste gang!

Takk for råd og vink, deilige mennesker

Lignende tråder

1. Min erfaring med lavkarbodiett
    Av NoraH i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)
    Svar: 12
    Siste melding: 11-12-09, 01:19
  2. Nykomling som søker svar
    Av HeiDisign i forumet Presentasjoner
    Svar: 6
    Siste melding: 13-01-08, 09:46
  3. Min erfaring med operasjon
    Av Juliemor i forumet Operasjon for Hashimoto's
    Svar: 1
    Siste melding: 21-11-06, 11:03
  4. Er det noen her som har erfaring med homeopati?
    Av Thyr i forumet Alternativ behandling
    Svar: 3
    Siste melding: 01-09-06, 11:34
  5. Når på dagen dere tar levaxin ?
    Av ung mor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 13
    Siste melding: 06-04-05, 22:21

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn