Viser søkeresultater 1 til 10 av 94
Hybrid View
-
26-01-11, 22:42 #1
Sv: Kvinne i nød med høy anti-TPO søker ridder på hvit hest (dvs. erfaring og visdom:
Er lige så forundret som smgj.

Det sidste, det vigtigste, Rosin
Måske endda nyttigt på sigt at erfare sig til, hvad effekten kan være og hvorfor, når man får sådant et "omvendt" råd om at tage sin medicin med mad, når man netop ikke bør gøre det.
Tak for alle gode ønsker, og i lige måde.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
27-01-11, 07:14 #2
Sv: Kvinne i nød med høy anti-TPO søker ridder på hvit hest (dvs. erfaring og visdom:
Vi har samme lege tror jeg. Da er jeg advart mot at han kan si det til meg også...
skal til han om to uker. Om jeg var deg, ville jeg begynt å ta den under tungen igjen.
Det kan jo tenkes at det at du er så sliten og har halsvondt har noe med lav ft4 å gjøre, og at det vil bedre seg når du får mer stoffskiftehormoner?
Jeg hadde alltid vondt i halsen og var forkjøla før. Jeg har det latent nå men det er ingenting sammenliknet med før. Tror det har å gjøre med at jeg bl.a. tar sink. Når jeg kjenner at et eller annet er i gjære, tar jeg 100 mg sink. Vanligvis tar jeg 50 mg hver dag, i kapselform, og begynte med det i høst.
-
27-01-11, 14:05 #3
Hehe... jeg skjemme
s
Men det er godt dere kan tilgi
Da har jeg begynt å ta Erfaen under tunga- og jeg kjenner meg kvikkere i dag
Prøver dette noen uker og måler igjen (med samme dose, 3 grains). Berit, skal sjekke sink! Balderlegen har krysset av for det på skjemaet som kom i posten i dag. Ellers er jeg fornøyd med legen altså, han veldig opptatt av candida og mener nok det er hovedproblemet mitt. Jeg tenker at det ikke kan skade å behandle den iallefall! Kostholdet er jo rimelig likt lavkarbo uansett, og det har jeg troen på.
Jeg får det nok bedre i dagene og ukene fremover, og om sink ikke er høy skal jeg prøve med tilskudd!
smgj, skal gjøre mitt beste for å ikke ta tabl. før prøven.. i værste fall utsetter jeg prøvetakningen en dag. Har glemt meg å tatt Erfa sikkert de tre siste gangene jeg har målt... Så hvordan det EGENTLIG ligger an håper jeg å finne ut neste gang!
Takk for råd og vink, deilige mennesker
Lignende tråder
-
Min erfaring med lavkarbodiett
Av NoraH i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 12Siste melding: 11-12-09, 01:19 -
Nykomling som søker svar
Av HeiDisign i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 13-01-08, 09:46 -
Min erfaring med operasjon
Av Juliemor i forumet Operasjon for Hashimoto'sSvar: 1Siste melding: 21-11-06, 11:03 -
Er det noen her som har erfaring med homeopati?
Av Thyr i forumet Alternativ behandlingSvar: 3Siste melding: 01-09-06, 11:34 -
Når på dagen dere tar levaxin ?
Av ung mor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 13Siste melding: 06-04-05, 22:21

Svar med sitat

Bokmerker