Viser søkeresultater 1 til 10 av 80
Tråd: Knogleskørhed!!!!
Threaded View
-
26-01-11, 12:04 #5
Sv: Knogleskørhed!!!!
Så nu er det hele kopieret og så går den vidre søgning ind på nettet inden jeg vil sætte mig og læse og blive klogere

Kevlin - D3 tager jeg men ikke K2 - endnu. Jeg kan se at du er oppe på pænt høje doser - selv tager jeg kun 125mg om dagen og det er vist ikke nok
Hvor meget skal jeg tage før at det er opbyggende?
Anisa - jeg må indrømme at jeg var lidt shockeret i går hvilket mit indlæg bar præg af - jeg var alene hjemme og kunne ikke rumme beskeden helt alene og satte mig derfor ned og skrev indlægget - men i dag er jeg fuld af håb - der kan gøres noget så jeg kan komme udenom den grimme medicin og vigtigst af alt det er noget jeg selv kan gøre. Jeg er glad for at jeg selv foreslog lægen at få taget undersøgelsen - tænk hvor længe jeg kunne have gået uden at vide noget. Nu får jeg bremset det og de skal jeg jo være meget taknemmelig for.
Smgj - Du husker helt rigtigt
jeg er skiftet til Erfa og fik besked i går om at de kommer om 2-4 uger. Jeg havde ikke flere piller den 13/1 så nu venter jeg med glæde og en stor portion tålmodighed på at pakkeposten kommer 
Jeg fik målt mit D-vitaminniveau i september sidste år og så vidt jeg husker lå det på 125, men jeg vil sørge for at få målt niveauet undervejs. Jeg vil også begynde at tage D3/K2 - mon ikke jeg kan få det fra Iherb/nowfoods?
Jeg styrketræner 3 gange om ugen og har ingen bil så al transport er via cykel eller på gåben så jeg sørger for at få motion, men det er ingenting set i forhold til hvordan jeg trænede før. Men det har jeg det helt fint med for jeg tror på at det er et mere sund og velafbalanceret niveau i dag.
Nu skal der søges og læses
Kærlig hilsen
CirkelineJeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
Begyndende knogleskørhed?
Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske

Svar med sitat

Bokmerker