Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Dr. Oftebro
Threaded View
-
25-01-11, 19:24 #3
Sv: Dr. Oftebro
Hei.

Ser at du ikke har fått særlig respons på spørsmålet ditt så langt.
Jeg var hos Oftebro for første gang i oktober 2010, og er nå i behandlingsopplegg hos han.
Jeg fikk med meg kopi av prøveresultatene da de forelå, og har levert de til fastlegen min, som etterhvert kommer til å ta over ansvaret for medisineringen min.
I avtalen som jeg gjorde (og alle må underskrive for å få time) med ham, har jeg sagt meg villig til minst 3 konsultasjoner hos ham - pluss stoffskiftekurset.
Etter at prøveresultatene forelå (på konsultasjon nr. 2), satte han meg på tilskudd av ulike vitaminer og mineraler som kroppen hadde underskudd på. Etter 6 uker, begynte jeg deretter på opptrapping av Levaxin (T4) og Liothyronin (T3). Resepter på disse medisinene ble sendt meg i posten.
I mars vil det være 3 mnd siden jeg startet med medisinene, og jeg er derfor satt opp til ny time hos ham da, for å sjekke om dosen jeg har er adekvat.
Grunnen til at han vil vi skal delta på stoffskiftekurset, er at han ser det som sitt ansvar at vi skal få tilstrekkelig kunnskap om -og skjønne alvoret i, diagnosen.
Jeg innrømmer at jeg i utgangspunktet var litt skeptisk til hele kurset, da jeg har lest meg godt opp på emnet selv, men det viste seg at jeg hadde VELDIG mye igjen for det! Selv om jeg i utgangspunktet satt med en del kunnskap fra før av, så følte jeg at jeg fikk et mye dypere innblikk i temaet.
Når det gjelder informasjonen Dr. Oftebro gir, så kan jeg til dels være enig i at han kanskje kan være litt kjapp, men jeg hadde selv spørsmål klar da jeg kom til første konsultasjon, og følte jeg fikk gode svar på de. Han opplyser ikke mer enn det han "må" der og da, men jeg syns han gjorde opp for det på kurset. Der var han veldig informativ og saklig, samtidig som han gav oss deltakere god anledning til å stille spørsmål.
Min erfaring med Oftebro så langt er veldig positiv, og det jeg opplever som det aller beste ved ham, er at han er utrolig imøtekommende og hyggelig, og at han virkelig tar deg på alvor! Det å bli møtt av en lege som bekrefter at en ikke er "lat og sytete", men at en virkelig er syk, og ØNSKER å hjelpe så godt han kan, er en god opplevelse!
Ønsker deg masse lykke til.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Oftebro i hardt vær
Av Sonja Midtlien i forumet Oftebro HelseSvar: 14Siste melding: 07-08-10, 17:19 -
Fortell meg om Oftebro
Av jane i forumet Oftebro HelseSvar: 14Siste melding: 12-11-09, 18:47 -
Dr Oftebro
Av mojavi i forumet Hos legenSvar: 3Siste melding: 16-06-09, 00:07 -
Dr Oftebro
Av mojavi i forumet Oftebro HelseSvar: 3Siste melding: 16-06-09, 00:07 -
Har vært hos Oftebro jeg
Av heisann i forumet Oftebro HelseSvar: 19Siste melding: 22-02-07, 13:27

Svar med sitat
Bokmerker