Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
25-01-11, 15:34 #14
Sv: Leve med lavt stoffskifte
Det er viktig, det du sier. Men det er en høy terskel å komme over, å gi seg til å diskutere legenes avgjørelser. I kraft av lang utdannelse og råderett over medisiner og andre virkemidler, har de automatisk en voldsom autoritet. For å kunne stille spørsmål ved behandlingen de tilbyr, må en skaffe seg egen kunnskap om sykdommen, og her kan jeg ikke rose forumet nok!
Så å si alt det jeg har lært meg om thyreoideasykdom har jeg funnet her, og i linker til andre sider herfra.
Endokrinologen på Aker ga meg beskjed etter timen, om at det hadde vært en utfordrende konsultasjon - og da tolker jeg det som faglig utfordrende, og ikke fordi jeg hadde vært vrang og vanskelig (eller hadde dyp utringning, hihi
) Det kan jeg takke forumet for, at jeg har blitt i stand til å stille de rette spørsmålene.
Men på tross av det, er det jo begrenset hva skolemedisinerne kan hjelpe med, når du tross fine blodprøver likevel har symptomer.
Og takk for innspillet ditt Puselus! Vi har alt for lett for å tro at det som er riktig for meg, er riktig for de andre også. Det er mange måter å "leve med" sykdom og funksjonshemning på, uten at den ene nødvendigvis er bedre enn den andre!
Lignende tråder
-
Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Av Vigdis i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 953Siste melding: 09-09-14, 21:29 -
Er symptomer noe vi må leve med???
Av janne2 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 28-07-12, 10:27 -
Hvor mange blir egentlig så frisk at de kan leve med sykdomm
Av gutt_81 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 20Siste melding: 22-10-07, 11:09 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat
Bokmerker