Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Hybrid View
-
25-01-11, 01:14 #1
Sv: Frustrert etter legebesøk...
Ønsker deg lykke til!

Og håper legen vil høre på deg!
Jeg kom til å tenke på noe. Vi er jo egentlig svak, siden vi er syk. Og legen er frisk, drillet i sine kunnskaper, og har makt i sine ord. Det blir nesten på samme måte med et forhold hvor den ene er psykopat. Da blir motparten snill, stille og medgjørlig. Psykopaten har da "offeret" i sin hule hånd. Slik tenker jeg det samme om oss og legene. Når vi kommer til de, blir vi snill, grei og medgjørlig. Vi tør ikke si i fra, pga makten og styrken fra legen. Vi blir sint og frustret, men vi tør ikke vise det, før vi kommer ut i fra legekontoret og hjem. Slik føler jeg det. Jeg mister både munn og mæle, og sier ja og amen! til legen. Jeg sitter å gråter inne i meg, og er sint på meg selv, for at jeg ikke klarer å "sette skapet på plass". Jeg klarer det når begeret flyter over. Men ikke hos legen. Da holder jeg kjeft. Jeg har full erfaring med psykopatiske mennesker. Og derfor synes jeg denne fremstillingen beskriver våres, eller de fleste av oss, situasjon hos legen veldig bra.
-
26-01-11, 11:56 #2
Sv: Frustrert etter legebesøk...
Lignende tråder
-
Frustrert!
Av cirstyn i forumet Frustrert og leiSvar: 7Siste melding: 05-06-10, 22:26 -
Frustrert !
Av benita i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 26-02-08, 10:42 -
Dagens legebesøk - kavitasjon - antistoffer - TSH m.m.
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 24Siste melding: 08-05-07, 10:18 -
Legebesøk, kortisol, ødemer, sprengte blodkar m.m.
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 16Siste melding: 18-01-07, 17:15 -
resultat etter legebesøk
Av Theodora78 i forumet Hos legenSvar: 7Siste melding: 30-09-06, 18:33

Svar med sitat

Bokmerker