Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
23-01-11, 17:24 #10
Sv: Leve med lavt stoffskifte
Undskyld mig, det er ikke for at være belærende eller uhøflig eller hvad du nu ellers kunne tænke om mig, Bettie B. Men netop dette gør mig da utryg: at overlade læring og mestring af min hypothyreose til mennesker, som i alt over for mig har vist, at de er ligeglade, om jeg lever eller dør, eller hvordan jeg lever, hvis det skulle være tilfældet ...
Det er jo ikke sundhedspersonalet på netop disse sygehuse, som du nævner, jeg mener. Men alene de læger, jeg har været i kontakt med. Endda, da jeg allermest syg af bivirkninger ved Ny Eltroxin viste de mig ryggen og fortalte, at jeg bare måtte have mere, og så ville jeg få det så godt, som jeg kunne få det. Og leve med resten.
Jeg har så uendelig meget mere respekt for andre patienters erfaringer, end jeg har for lægelige udlægninger, der i hvert fald på disse breddegrader er meget begrænsede.
Man kan selvfølgelig kombinere tingene. Men der er aldrig mere nogen læge, der får lov at sidde på hele sandheden, når det kommer til min og min families helse.
Nielsigne
Lignende tråder
-
Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Av Vigdis i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 953Siste melding: 09-09-14, 21:29 -
Er symptomer noe vi må leve med???
Av janne2 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 28-07-12, 10:27 -
Hvor mange blir egentlig så frisk at de kan leve med sykdomm
Av gutt_81 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 20Siste melding: 22-10-07, 11:09 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat
Bokmerker