Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
21-01-11, 11:25 #2
Sv: Balansere immunforsvaret selv?
Hej du

Jeg fødte et barn for snart syv år siden. Måtte have hjælp til at få ægløsning.
Med hensyn til antistofferne, så fik jeg jo en del ekstra medicin under graviditeten. Min læge sendte mig af sted til speciallæger på et sygehus, hvor jeg så gik til kontrol med blodprøve hver anden uge. Jeg havde det vældig godt
Jeg forstår det sådan, at får man medicin nok til stofskiftet, så holdes antistoffet i bund. Og der er jo mange andre gode grunde til at få øget medicinen under graviditet, så det må du endelig sørge for. Vigtigt for både barnet og dig !
Ps. Med hensyn til selve det at blive gravid, så er det ikke kun antistoffet, som er fjenden; for lavt /for dårligt behandlet stofskifte kan i sig selv gøre en ufrugtbar.
Held og lykke med projektet
Sist endret av Nielsigne; 21-01-11 kl 11:34 Begrunnelse: Ps.
Lignende tråder
-
Hashimoto’s påvirker livskvalitet selv om funksjon i skjoldbruskkjertelen er normal
Av nora i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 2Siste melding: 02-03-11, 16:38 -
Lavt stoffskifte og prøver å bli gravid.
Av piah87 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 14Siste melding: 08-02-11, 21:18 -
Er jeg overdosert? Jeg prøver å bli gravid.
Av lillevenn1 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 30Siste melding: 04-05-09, 07:53 -
svært at blive gravid med hashimoto?
Av kat1982 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 16-02-09, 11:02 -
Gravid med nr 2, må justere dose selv
Av Cha i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 3Siste melding: 17-09-08, 07:52

Svar med sitat
Bokmerker