Viser søkeresultater 1 til 10 av 71
Threaded View
-
14-01-11, 11:41 #5
Sv: Medisinering i påvente av prøvesvar og time
Takk for svar

Jeg vet jo at det er en betennelse (Oftebro tok prøver av meg og fant høy antiTPO i sin tid), så at det er Hashimoto er det ikke tvil om. Planen var jo uansett å få tatt en blodprøve i dag og så starte med opptrapping mot gamle doser med blodprøve fast frem til jeg kom inn til endo.
Problemet, som gjør at hele planen kollapser, er at legen min ikke hadde oversikt over hvilke doser jeg gikk på og apoteket jeg hentet dem ut på er nedlagt. Dermed må jeg vel gjennom hele balletten på nytt :S
Får be endo om å sette meg på 150mg T4 og 10mcg T3 med en gang så jeg i det minste kommer i gang, for slik ting er nå får jeg ikke gjort *noe* verken på jobb eller fritid, og jeg begynner å bli lei av å se på TV i stedet for å være sosial ;)
Lignende tråder
-
Undervekt etter to års medisinering?
Av Pepper i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 6Siste melding: 27-11-10, 17:21 -
Ønsker erfaring om medisinering for å motvirke følgene av stress
Av jorunnhf i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 12-11-10, 09:35 -
Medisinering....
Av gunnda i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 10-07-09, 17:27 -
Medisinering
Av Jodie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-02-08, 12:58 -
medisinering av armour ??
Av Theodora78 i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 27-09-06, 22:59

Svar med sitat
Bokmerker