JA, skal man le eller gråte, sier jeg også. Det er bare såååå tragisk dette her eller er jeg rett og slett lat? Jeg tenker jo at det er fordi jeg er lat men når jeg tenker tilbake maaaaaaange år så har jo ikke noe av dette jeg sliter med nå vært noe problem.

Kan det komme av at jeg er så innmari overvektig? Ja, kanskje, selv om jeg da jeg jobbet alltid fikk spørsmål om jeg ikke skulle slappe av litt og roe ned litt. Jeg er bare sååååå lei, jeg har ikke lyst til noe fortiden, bare sitte i stolen min og være hjernedød, se på tv og sitte på datan, det passer meg nå. Sitter her og mannen meg opp til å støvsuge, tarke støv og vaske badene, før jeg bare er nødt til å gå til butikken for nå finnes det ikke mer å spise her og jeg har jo to unger som burde spise litt. Har begynt med matdagbok og syntes selv jeg er litt mer bevisst på hva jeg putter i meg men vekten fortsetter oppover, og jeg har gått opp igjen alt det jeg klarte å miste i fjor.

Jeg vurderer seriøst slankeoperasjon nå men har jo ikke peiling på hvor mye det koster her i Egypt, samtidig er jeg redd jeg ikke skal gå ned da heller, blæh. Alt er bare d...t for tiden, og jeg banker meg selv med negative tanker om hvor dårlig jeg er til å ta styring over mitt, jeg er lei og har lyst til å gi helt f..n, jeg gidder ikke mer. Men så må jeg jo, gaahh, jeg trenger den gode feen som kan komme og forandre på og ta styring over mitt liv. Gikk opp til 150mµ for to dager siden så håper jo det sla bli bedre men......... jeg har mine tvil......

Huff og nå kapret jeg din tråd også, det var ikke meningen.