Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
12-01-11, 21:28 #2
Sv: Ta Levaxin før blodprøve?
Hej Qa

Hvis det var mig, ville jeg møde op også medicinfastende for en sikkerhedsskyld. Du kan jo have din Levaxin-pille med, og hvis det er OK - kan du jo altid sluge den på hospitalet.
Du skal nok have en "provokations-test" for at se om binyrerne fungerer. Det hedder Synachtentesten. Du kan læse om det i tråden ACTH-test for binyrebarkinsufficiens.
Denne test vil ikke påvise binyrernes funktionsevne i forhold til døgnvariation, kun at binyrerne "virker". Problemet er bare, at binyrernes funktion skal være reduceret med hele 90%, før det kan ses i Synachtentesten, mans "almindelig" binyretræthed, mild eller moderat vil ikke kunne påvises ved denne test. Det kan kun spytprøverne 4 gange i tidsrummet kl. 7-8 til 23-24.
Ha´en god tur til hospitalet.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Blodprøve
Av may g i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 15-02-10, 16:11 -
Blodprøve
Av Vilja i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 2Siste melding: 20-11-09, 09:40 -
Spørsmålet til bladet Thyra om Levaxin og binyrene
Av pusur i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 05-10-09, 17:52 -
Hvis man tar levaxin før blodprøve, hvordan vil det slå ut?
Av gretal i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 15-02-08, 21:19

Svar med sitat
Bokmerker