Viser søkeresultater 11 til 20 av 31
Tråd: Blodprøver og noen spm
Threaded View
-
26-10-10, 20:32 #10
Sv: FT3 - døgnvariasjon
De slo den trolig ikke helt ut med radioaktivt jod n'Finn. Og de har vurdert en runde til med radioaktivt jod da det har vært noe komplisert å dosere medisin med noe egenproduksjon. Jeg har foreløpig takket nei, da jeg tenker at egenproduksjon er bra og endrokrinologen er tildels enig selv om det er litt mer problematisk å dosere. Selv synes jeg det var vanskelig å dosere i starten, men nå følger jeg mer kroppens symptomer enn blodprøver da jeg etter mange år med dette kjenner kroppen godt og det er derfor blitt langt enklere og jeg føler meg mye tryggere på å justere litt hit og dit. Jeg er ikke operert.
Jeg skal be om en blodprøve som kan vise Selen-status. Har aldri sett Selen på disse blodprøvearkene legen sender meg (går det under et annet navn/benevning?) og som jeg selv krysser av på. Men jeg har ikke vært opptatt av Selen, så kanskje det er grunnen til at jeg ikke har lagt merke til det.
Hvor mye Selen er anbefalt daglig for å prøve å hjelpe til med omdanning til T3? Takk for svar om du/noen vet
Lignende tråder
-
Mine resultater på blodprøver... Noen tips? :)
Av MaudAngelica i forumet BlodprøverSvar: 21Siste melding: 22-05-09, 11:12 -
Blodprøver for en kollega- kan noen hjelpe med å tolke?
Av Marina73 i forumet BlodprøverSvar: 6Siste melding: 22-06-08, 21:37 -
Div blodprøver, kan noen tolke sammen med meg?
Av trude.lutt i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 15-06-08, 18:54 -
jepp - jeg er hyper! - + noen flere blodprøver...
Av Lissa i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 21-05-07, 09:04

Svar med sitat

Bokmerker