Viser søkeresultater 1 til 10 av 227
Threaded View
-
16-08-09, 14:37 #34
Sv: P-pille-stopp........
Jeg tenker bare litt høyt om muskelknutene dine, jeg. De behøver IKKE komme pga tablettene dine...jeg fikk mine(større) uten inntak av hverken østrogen eller p-piller. Gynekologene ville operere meg også, men her sitter jeg. Jeg har hatt disse i flere år ,og kjenner både til smertene og blødningsmengde. Det de ser er kun sin egen "verden"..Dette kan like godt være et resultat av hypotyreosen(gir kraftige blødninger), og smertene kan være relatert til/fra binyrene. Og dette kan/ vil bli bedre ved RIKTIG medisinering..(knutene i seg selv er ikke farlige).
Jeg er IKKE blitt operert, og lar dem ikke skjære i meg før enn det er helt nødvendig!! Men dette er mitt valg.
Jeg vet ikke noe om Yasmin. Men en tommelfingerregel er opp med stoffskiftemedisin ca.25% når en begynner med østrogentilskudd. Når en slutter ,trapper en ned tilsvarende.(jrf. Egil Haug/AKER).
Dette var ikke helt svar på det du lurte på, men vil iallfall ønske deg lykke til.Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Hvor fort får man operasjon etter påvist kreft..?
Av Stølen i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 1Siste melding: 09-01-08, 09:50 -
Hei alle sammen!!
Av Nettverk i forumet PresentasjonerSvar: 8Siste melding: 24-03-07, 23:28 -
vedvarede blødninger etter påvist lavt stoffskifte
Av porselen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 06-08-05, 22:12

Svar med sitat
Bokmerker