Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn
Depresjon er et sikkert tegn på lavt stoffskifte så det kan du være sikkerpå at kommer derfra Nettverk.
Og soving hjelper nok, men stoffskiftet må nok være ok for å kurere......
Yes I know....uansett deilig å ha tatt avgjørelsen om å ta en pause fra hverdagen...kjenne litt på kroppen...rydde unna andre ting i livet så man virkelig kan kjenne på hva som er helseting og ikke...

Igår kom kløen også, så nå er jeg overbevist. Håret er også kjemperart for 2de uke på rad og ansiktshuden er fet og det er uvanlig. Klør i ansiktet og på skuldrene og på magen - kjente greier.....siste par ukene har jeg hatt litt utstående mage også, når jeg tenker meg om...

Men Finn; er dette fordi jeg må gjennom en lav stoffskifteperiode fordi jeg sluttet totalt på lev, nå da eller....at kroppen reagerer på at den ikke får noe tilskudd......jeg har forsøkt å ta 50microgram de 4 siste dagene, men det blir mest sånn desperat greie om å prøve noe....

Jeg blåser egentlig i hva prøvene viser på mandag, jeg er usikker på hva jeg skal gjøre....skal jeg fortsette uten Lev litt til å se? Eller skal jeg nå ta 50 hver dag igjen fremover......