Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
10-01-11, 16:41 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Bruker du dråper for øynene dine? og vaselinsalve om kvelden? legen din høres jo ikke helt god ut, når han ikke sender deg til øyelege. Kanskje du må spe på med noe mer for å få rett til å komme til øyelege...
Du har rett på øyerdråper og salver på blå resept når det har vart i mer enn tre måneder. Interessant det du sier med SLE og Sjögrens. Jeg tenkte Sjögrens før, men har droppet tanken. Og ja, det minner om dårlige binyrer. Jeg må bare legge meg innimellom. Og føler meg helt satt ut. Har store planer for dagen, og må bare roe meg når det har gått noen timer. Jeg har heller ikke utslag på reumatiske prøver. Men har litt reumatiske fingre som kan verke innimellom.
Hvordan skjekkes SLE? Var hos øre-nese-hals lege for å høre om å teste spyttkjertlene i munnen for Sjögrens. Men han skulle altså skjære et tre cm stort snitt bak underleppa. Da takket jeg pent for opplysningene...• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker