Sitat Opprinnelig skrevet av Pusen Vis post
Jeg har ikke symptomer på overdosering i det hele tatt, men legene er jo ikke fornøyd med resultatene. Det er en stund siden forrige måling. Jeg har igrunn gitt litt opp legen og prøvesvar. For det er når jeg føler meg dårlig at de er fornøyd. TSH var ikke målbar ved forrige måling. Ft4 var 25.
Hej Pusen

Det ER en høj dose, men FT4 på 25 er ikke alverden over de fleste referencerammer gældende i Norge. Og særlig når du ikke er hyper, men tværtimod - trives!

Jeg har læst på din "samletråd" (linket under dit indlæg) tilbage til 2005 og ser, at dine læger har aldrig været fornøjede når du var. Jeg kan kun tilslutte mig svaret du fik tilbage i juni 2009:
Stol på deg selv du pusen. Det er du som er facitsvaret på tolkingen av den prøven legen har tatt.

At legen prøver å vri det til at det er prøven som er facit, bør han tenke fagelig over ! Legen burde også vite at høye målinger henger veldig lenge i.

Slik jeg ser det prøver blodprøver å fortelle legen hvordan vi har det - uten å spørre oss. Det enkleste er ofte det beste ?