Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
09-01-11, 14:06 #4
Sv: Litt mye kanskje?!
Hej Pusen

Det ER en høj dose, men FT4 på 25 er ikke alverden over de fleste referencerammer gældende i Norge. Og særlig når du ikke er hyper, men tværtimod - trives!
Jeg har læst på din "samletråd" (linket under dit indlæg) tilbage til 2005 og ser, at dine læger har aldrig været fornøjede når du var. Jeg kan kun tilslutte mig svaret du fik tilbage i juni 2009:
Stol på deg selv du pusen. Det er du som er facitsvaret på tolkingen av den prøven legen har tatt.
At legen prøver å vri det til at det er prøven som er facit, bør han tenke fagelig over ! Legen burde også vite at høye målinger henger veldig lenge i.
Slik jeg ser det prøver blodprøver å fortelle legen hvordan vi har det - uten å spørre oss. Det enkleste er ofte det beste ?
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Dosering av erfa thyroid
Av coco i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 46Siste melding: 04-09-11, 21:55 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Candida, ME og kanskje litt av hvert...
Av baremei i forumet CandidaSvar: 2Siste melding: 07-12-06, 02:32 -
et litt absurd spørsmål kanskje....
Av pling i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 12Siste melding: 30-09-06, 08:24

Svar med sitat

Bokmerker