Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Jeg ser, at der mangler noget... i din opremsning af tilskud og remedier. Du har fået alt til at forbedre kroppens funktioner, men jeg ser ikke rigtig noget til at sikre "transportvejen" ud af kroppen, for uønskede metaboliter og (f.eks.) kviksølv eller anden forurening, der ellers er deponeret i kroppens (hovedsageligt) fedtvæv. Det nok derfor at din lever fortsat "hilser" og du selv er opmærksom på det... Mærkeligt, at lægen ikke har tænkt på, at alle disse gode tilskud og remedier også har en afgiftende effekt og bør derfor ledsages af "hjælpesubstanser" til at gøre udskillelsen fra kroppen lettere og ugiftig.
Jeg må ile til og innrømme... jeg har ikke nevnt amalgam/kvikksølv for legen da jeg ikke så den sammenhengen selv før under en internettvandring i gårkveld (som førte til altfor sein leggetid.) Så behandlingen jeg har fått har vært basert på ideén/symptomer på leaky gut/candida/matintoleranse (IgG-test) med først ukjent opphav (2. konsultasjon - teori:matintoleranse) og deretter med forståelse for at Ibux har forverret symptomene kraftig (3. og foreløpig siste konsultasjon).

(Og jeg spiser jarrows tocoSorb - også + en god multivitamin og litt triomega... anså dem bare ikke som så relevante oppi dette)

For meg har glutamin gjort den største forskjellen. Der så jeg bedring omtrent fra første te-skje.