Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Tråd: Så fik jeg Erfa'en
Threaded View
-
04-01-11, 09:48 #20
Sv: Så fik jeg Erfa'en
Tak for støtte

Nej, jeg må nok bare stå ved, at jeg har skiftet til den nærmest forbudte thyroid ..... Men forsøger i dag at få fat i min mors læge, som godt nok er i den anden ende af landet, men som anerkender, at ikke alle stofskiftepatienter tåler syntetisk medicin. Jeg vil forsøge at få hans støtte formelt også.
Jeg undrer mig meget over det med galaktorréen, der bare slås hen. Det må da være tegn på en belastning af kroppen, og det må da i sig selv kunne belaste kroppen. Skal heldigvis ind til en læge, jeg ikke har være hos før. Det er min læges nye partner, eller måske en vikar. Jeg er glad, jeg ikke skal ind til den faste, der altid virker som om, hun spekulerer over, om jeg mon ikke har en eller anden anden grund til at dukke op.... Meget psyko-somatisk-fikseret, synes jeg. Må skifte hende ud!! Men til hvem og hvor
... og så har jeg lige læst i min norsk-dansk-dansk-norsk ordbog, som jeg fik i julegave, at ordet tøs betyder noget andet på norsk end på dansk ... På dansk er det bare en, der er lidt lille, lidt for ung til et eller andet og som i hvert fald ikke tør. Mens det på norsk åbenbart er en, der er løs på tråden
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Bytte 125 mg ERFA med 60 mg?
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-04-10, 23:40 -
De har fått Erfa på Apotek1!!!!!
Av Lillepus88 i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 29Siste melding: 11-03-10, 18:15

Svar med sitat

Bokmerker